284 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Genudstedelse af pas Genudstedelse af pas

Hej alle! smiley
Vi står i den situation at min parts pas forsvandt fredag D 22/8-14.
Jeg skulle starte mit første stævne udenbys på ham dagen efter, så jeg skulle jo have passet.
Derfor aftalte jeg med hans ejer at hun lagde det i en skuffe i rytterstuen, og så ville jeg komme og hente det et par timer efter når jeg fik fri.
I mellemtiden var der så nogen som fik lidt for lange fingrer, så da jeg kom derud var passet forsvundet!
Vi har ledt og ledt lige siden og håbet på det ville dukke op, men vi har desværre ikke set skyggen af det siden.
Derfor overvejer vi nu at få genudstedt passet, da jeg gerne vil ud og starte c-stævner på ham snart.
På mandag skal jeg til ponymåling med min anden part, så det ville jo være praktisk hvis vi kunne tage ham med, men her kommer spørgsmålet så.
Skal vi først få genudstedt passet, eller kan vi godt bestille passet nu her, og så tage ham med til måling på mandag? Eller SKAL man have passet med?
På forhånd tusind tak og god aften! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genudstedelse af pas
  • #1   1. nov 2014 Hvis du går ind på hestepas.dk kan du se at haste genudstelese af pas koster 1690 kr. Og får den nyt pas bliver den automatisk taget ud af konsum. Du SKAL have passet med til måling, så led for dælen og se om I ikke kan finde det. smiley

• #2   1. nov 2014 En pony kan kun måles under Dansk Ride Forbund, hvis den er i besiddelse
    af et pas udstedt af et EU-anerkendt stambogskontor eller et andet officielt
    godkendt pasudstedende organ. Ponyens nøjagtige alder skal fremgå af
    passet, ligesom signalement, signalementsbeskrivelse og chipnummer i
    passet skal stemme overens med ponyen. Dvs. at farve/aftegn og brænde-eller chipmærke skal kontrolleres og stemme overens med ponyens
    papirer. Hvis identiteten på ponyen ikke kan fastslås entydigt, afvises
    ponyen til måling. En pony med flere identiteter eller med flere hestepas,
    kan ikke måles, og afvises til målingen.

• #3   1. nov 2014 Vi har ledt HELE rideskolen igennem, og det er så godt som forsvundet smiley
    Synes bare det er mange penge at give for det, når man ved der er en eller anden som har taget det og sidder med det smiley
    Øv, havde ellers lige håbet vi kunne få ham målt, men det når vi jo nok ikke til på mandag smiley
    Men tak for hjælpen!

• #4   1. nov 2014 Men ved du hvor lang tid det tager at få det genudstedt? Både normalt og med haste? smiley

• #5   4. nov 2014 Normalt tror jeg er oppe på 4 uger, hastesag det ved jeg ikke. ??

• #6   4. nov 2014 Jeg har fået udstedt et hestepas her i oktober - 14 dage efter jeg sendte ind, stod jeg med passet i hånden.
    Men det lyder godt nok mærkeligt, at det bare er væk. Har I efterlyst det på rideskolen?

• #7   4. nov 2014 Okay, tak smiley
    Vi har efterlyst det derude, men vi overvejer at sætte en dusør ud snart hvis det ikke dukker op smiley

Kommentér på:
Genudstedelse af pas

Annonce