Genudstedelse af pas Genudstedelse af pas
Hej alle!
Vi står i den situation at min parts pas forsvandt fredag D 22/8-14.
Jeg skulle starte mit første stævne udenbys på ham dagen efter, så jeg skulle jo have passet.
Derfor aftalte jeg med hans ejer at hun lagde det i en skuffe i rytterstuen, og så ville jeg komme og hente det et par timer efter når jeg fik fri.
I mellemtiden var der så nogen som fik lidt for lange fingrer, så da jeg kom derud var passet forsvundet!
Vi har ledt og ledt lige siden og håbet på det ville dukke op, men vi har desværre ikke set skyggen af det siden.
Derfor overvejer vi nu at få genudstedt passet, da jeg gerne vil ud og starte c-stævner på ham snart.
På mandag skal jeg til ponymåling med min anden part, så det ville jo være praktisk hvis vi kunne tage ham med, men her kommer spørgsmålet så.
Skal vi først få genudstedt passet, eller kan vi godt bestille passet nu her, og så tage ham med til måling på mandag? Eller SKAL man have passet med?
På forhånd tusind tak og god aften!
apr 2006
Følger: 55 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 136
apr 2006
af et pas udstedt af et EU-anerkendt stambogskontor eller et andet officielt
godkendt pasudstedende organ. Ponyens nøjagtige alder skal fremgå af
passet, ligesom signalement, signalementsbeskrivelse og chipnummer i
passet skal stemme overens med ponyen. Dvs. at farve/aftegn og brænde-eller chipmærke skal kontrolleres og stemme overens med ponyens
papirer. Hvis identiteten på ponyen ikke kan fastslås entydigt, afvises
ponyen til måling. En pony med flere identiteter eller med flere hestepas,
kan ikke måles, og afvises til målingen.
aug 2010
Følger: 159 Følgere: 151 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 824
Synes bare det er mange penge at give for det, når man ved der er en eller anden som har taget det og sidder med det
Øv, havde ellers lige håbet vi kunne få ham målt, men det når vi jo nok ikke til på mandag
Men tak for hjælpen!
aug 2010
apr 2006
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 887
Men det lyder godt nok mærkeligt, at det bare er væk. Har I efterlyst det på rideskolen?
aug 2010
Vi har efterlyst det derude, men vi overvejer at sætte en dusør ud snart hvis det ikke dukker op
Genudstedelse af pas