{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Anbefale et kamera? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad ville I anbefale som et begynder digitalt spejlreflekskamera?

Jeg elsker at fotografere, men min gamle digitalkamera (Canon Digital IXUS 60) er bare ikke nok for mig. Jeg fokuserer mest på hestefotografering og naturen. smiley

Helst et Canon EOS kamera, ved bare ikke hvilket da der jo er mange forskellige xD

Men hvad vil I anbefale til en som mig? smiley
I får lige et billede jeg tog i går, med mit nuværende kamera

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefale et kamera?
  • #1   26. okt 2014 Hvad er dit budget og hvor seriøst er du? hvilke forhold skal det bruges under? smiley

• #2   26. okt 2014 Jeg er rigtig glad for mit Canon EOS 1100D, med ekstra zoomobjektiv.

• #3   26. okt 2014 Budgettet er lidt ligemeget, da det er noget jeg skal spare sammen til. smiley
    Vil bare gerne kunne tage kvalitetsbilleder, så man kan tage ud til stævner og få nogle gode billeder. Tager billeder hver dag, dog er det sjælendt at jeg fanger et 'guldkorn' smiley

Forhold? Vejr eller ?... xD

• #5   26. okt 2014 Christiane: Har lige kigget på det kamera, det ser egentlig ret fedt ud smiley

• #6   26. okt 2014 ridehal fx. det kræver noget dyrere og bedre udstyr hvis man skal kunne tage gode billeder i en ridehal. smiley

Hvis jeg var dig ville jeg nok kigge efter et 700D, objektivet afhænger af mange ting, men til heste skal du have noget med zoom i. Her kan det virkelig betale sig at spare sammen og købe noget ordenligt, især Hvis du skal i ridehus. får du brug for noget lysfølsomt. Jeg har en sigma 70-200mm f/2,8 det kan lukke meget lys ind og er derfor godt i en ridehal, hvor der jo ofte ikke er super gode lysforhold. men hvis du skal bruge det til andet end heste er det en fordel med noget mere vidvinklet smiley

• #7   26. okt 2014 fordelen ved canon og nikon er det er lettere at finde brugt ekstra udstyr (hermed ikke sagt at sony er dårligt, tværtimod) smiley

• #8   26. okt 2014 Jeg ved du søger et Canon, men tag lige et kig på Nikon D3200. Jeg er super glad for mit, den tager så flotte natur billeder, og så kan du købe en ekstra linse til ridehus billeder. Jeg valgte dette kamera fordi det ikke er så dyrt så der kan du nemmere købe flere linser på kort tid smiley

• #9   26. okt 2014 Jeg synes i hvert fald mit kamera giver kvalitetsbilleder :). Det handler mest af alt om at indstille kameraet rigtigt.
    Dette billede er ikke redigeret, og også derfor der er en irriterende skosnude nederst i hjørnet :).

profilbillede
  • #10   26. okt 2014 Enig med Christiane! Jeg troede også jeg skulle ud og have et Canon, men jeg fik så anbefalet et Sony A58, så det købte jeg og det har jeg bestemt ikke fortrudt! smiley

• #11   26. okt 2014 Jeg er Canon-menneske, så jeg mener self Canon er bedst.
    Der er bestemt fordele ved Canon frem for de andre, men om du kommer til at mærke det, ved jeg ik.

Til svaret:
    Canon 700D eller 1200D ville være rigtig goe bud til en begynder.

Mine billeder er taget med Canon cams.

Kommentér på:
Anbefale et kamera?

Annonce