Inkasso:-( Inkasso:-(
Har lige brug for at komme ud med mine frustrationer og irritation.
Jeg flyttede i januar mdr fra min kæreste, har skiftet adresse og det hele til tiden. i juni mdr var jeg oppe ved dyrlægen og få røngten fotograferet min hest. jeg modtog ikke en regning og undrede mig. Dyrlægen havde også været ude i marts og vaccinere og der havde jeg heller ikke modtaget en regning. hvilket også undrede mig. Dum som jeg er vælger jeg at se tiden an, for den må jo komme på et tidspunkt. Nu har dyrlægen så ringet til mig i dag og sagt at betaler jeg ikke nu går de til inkasso i næste uge. Men jeg har ikke modtaget nogen regning for de har sendt den til min forrige adresse, og mails er røget i spam. hold nu op hvor er jeg ked af det, for selv om jeg vidste regningen ville komme købte jeg i september en heste trailer som gør jeg sidder rigtig stramt i mit budget. regningen er betalt men har 250 kr at leve for resten af mdr.
Jeg er normalt en pige der går meget op i at betale regningerne til tiden og hader at skylde penge. havde bare ikke regnet med det var fordi de havde sendt til forkert adresse, og min ex som stadigvæk bor på adressen siger han ikke har modtaget noget i mit navn siden jeg flyttede
I kan ikke gøre noget, sket er sket og ved godt det 110 % er min egen fejl jeg skulle have tjekket op på det,
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.592
Evt snakke med din bank om at låne pengene til dyrlægen?
jan 2008
Følger: 103 Følgere: 421 Heste: 13 Emner: 116 Svar: 1.343
så du måske deler regning i 2-3 dele. det vil han nok også helst, da det er dyrt for ham at sende det til inkasso.
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
Tror aldrig du i fremtiden undlader at rykke for dine regninger, når man har fået en ydelse skal man nemlig selv aktivt sørge for at få betalt og rykke for regningen hvis den ikke kommer.
Kan godt forstå at det er super øv når man ikke har pengene når regningen så dukker op, håber du kan låne lidt så du ikke skal leve af spagetti resten af måneden
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
jan 2008
Følger: 103 Følgere: 421 Heste: 13 Emner: 116 Svar: 1.343
nov 2010
Følger: 27 Følgere: 23 Heste: 6 Emner: 5 Svar: 61
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Men du skal nok være forberedt på at de ikke ønsker dig som kunde igen når du har betalt ..
Men situationen er svær
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.989
Inkasso:-(