956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Inkasso:-( Inkasso:-(

Har lige brug for at komme ud med mine frustrationer og irritation.
Jeg flyttede i januar mdr fra min kæreste, har skiftet adresse og det hele til tiden. i juni mdr var jeg oppe ved dyrlægen og få røngten fotograferet min hest. jeg modtog ikke en regning og undrede mig. Dyrlægen havde også været ude i marts og vaccinere og der havde jeg heller ikke modtaget en regning. hvilket også undrede mig. Dum som jeg er vælger jeg at se tiden an, for den må jo komme på et tidspunkt. Nu har dyrlægen så ringet til mig i dag og sagt at betaler jeg ikke nu går de til inkasso i næste uge. Men jeg har ikke modtaget nogen regning for de har sendt den til min forrige adresse, og mails er røget i spam. hold nu op hvor er jeg ked af det, for selv om jeg vidste regningen ville komme købte jeg i september en heste trailer som gør jeg sidder rigtig stramt i mit budget. regningen er betalt men har 250 kr at leve for resten af mdr.
Jeg er normalt en pige der går meget op i at betale regningerne til tiden og hader at skylde penge. havde bare ikke regnet med det var fordi de havde sendt til forkert adresse, og min ex som stadigvæk bor på adressen siger han ikke har modtaget noget i mit navn siden jeg flyttede smiley

I kan ikke gøre noget, sket er sket og ved godt det 110 % er min egen fejl jeg skulle have tjekket op på det, smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inkasso:-(
  • #2   21. okt 2014 Det er ikke muligt at få en dialog med dyrlægen om hvad der er sket?
    Evt snakke med din bank om at låne pengene til dyrlægen?

• #3   21. okt 2014 tja, en dum men som du selv skriver selvforskyldt situation du sidder i. jeg tænker du skal ringe til dyrlægen, undskylde mange gange og spørge om i kan lave en betalingsordning.
    så du måske deler regning i 2-3 dele. det vil han nok også helst, da det er dyrt for ham at sende det til inkasso.

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #4   21. okt 2014 Som man siger af skade bliver man klog men sjældent rig smiley

Tror aldrig du i fremtiden undlader at rykke for dine regninger, når man har fået en ydelse skal man nemlig selv aktivt sørge for at få betalt og rykke for regningen hvis den ikke kommer.

Kan godt forstå at det er super øv når man ikke har pengene når regningen så dukker op, håber du kan låne lidt så du ikke skal leve af spagetti resten af måneden smiley

• #5   21. okt 2014 Jeg ringer til dyrlægen i morgen for at være sikker på alt er i orden nu, da det er en super dygtig dyrlæge som jeg ikke vil miste, regningen er betalt så de burde have pengene i morgen. men det beløb hun nævnede i telefonen og det beløb der var på regningen i mailen passede nemlig hellere ikke sammen, og vil ikke skylde flere penge, så det skal bare være i morgen.

• #7   21. okt 2014 kan også læse nu at regningen er betalt. det er bare en rigtig træls situation for dig, det er ikke særlig sjovt at have så lidt penge på kontoen. håber du har en god ven/familie der måske kan hjælpe dig de sidste 10 dage i denne måned. og ellers kommer man langt med pasta og ketchup og så rugbrød med leverpostej. håber du får det hele løst.

• #8   21. okt 2014 Det kan være at der er kommet gebyrer på pga manglende betaling og at regningen derfor ikke stemmer.. Træls situation, havregryn og rugbrødsmadder resten af md, så klarer du den! :o)

• #9   21. okt 2014 Alle kreditorer at altid lyst til at få deres penge uanset hvordan, forklar dem at du ikke har mulighed for at betale hele beløbet med det samme mm om der er mulighed for at afdrage i 2-3 regninger.

Men du skal nok være forberedt på at de ikke ønsker dig som kunde igen når du har betalt ..
    Men situationen er svær

• #10   21. okt 2014 ja det er træls.. men synes du skal få ringet til dyrlægen, (evt andre steder også) og sørge for at de alle har din rigtige adresse så sådan en ting ikke sker igen smiley

Kommentér på:
Inkasso:-(

Annonce