{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Hjælpe med at besvare et spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lovet min grandkusine, at høre folk (på nettet og blandt venner) om et spørgsmål, som er et af dem hun ska bruge i skolen.

1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?

2. Hvor er det sidste sted du har tisset på et offenligt toilet.
(f.eks. Diskotek, shoppeingscenter osv.)

3. Er du en mand eller kvinde

4. Alder

Håber i vil svare helt ærligt på dette spørgmål og ik mindst hjælpe med at svare på det, til min grandkusine smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælpe med at besvare et spørgsmål?
  • #1   4. okt 2014 1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    nogle gange, nogle gange tager jeg den af, det kommer også an på hvilken jakke det er.

på den skole hvor jeg har arbejdet.

kvinde

4. Alder
    19.

Må man spørge hvad disse ualmindelig spørgsmål er til? smiley

• #2   4. okt 2014 Tine: Ja self. Må man det smiley
    Til hendes skole det her er kun et spørgsmål med tillægs spørgsmål til.
    Jeg ved bare hun ska lave et statistik over det.
    Derfor alder, køn osv smiley

• #3   4. okt 2014 jeg kunne næsten regne ud at det var til noget statestik smiley Jeg syntes bare det var et lidt spøjst emne smiley

• #4   4. okt 2014 Udover at jeg hader at tisse på offentlige toiletter og helst undgår det.. smiley

1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    - Nogle gange, nogle gange ikke. Oftest ikke.

- Skandinavisk Dyrepark

- Kvinde

4. Alder
    - 19 år.

• #5   4. okt 2014 1 Har den som regel på, orker ikke at tage den af. - Ren dovenskab…
    2. I byen, til en fest på en natklub
    3. Kvinde
    4. 15 år smiley

• #6   4. okt 2014 Tine: Ja, det synes jeg også men det spurgte jeg ik mere ind til, det er jo min grandkusine og hjælpe gerne min søde grand kusine smiley

• #8   4. okt 2014 Lotte BN: Alt tæller så længe det ik er derhjemme smiley
    Selvom jeg skriver offenlige, mener jeg også uddannelsessteder smiley

• #9   4. okt 2014 1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    Med jakek som regel - eller dvs. det kommer an på, om jeg skal udenfor, for at komme på toilettet.

Oppe hos min hest så vidt jeg husker, der er et toilet deroppe.

Kvinde/pige

4. Alder
    17 smiley

• #10   4. okt 2014 1. Uden jakke
    2. På mit arbejde, dvs. Zoo park
    3. Kvinde
    4. 20

• #11   4. okt 2014 Med, rideskole, kvinde, 12

• #12   4. okt 2014 1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    - Det kommer lidt an på jakken, hvis det bare er en læderjakke beholder jeg den på, hvis det er en stor vinterjakke kan jeg godt finde på at tage den af

- i en svømmehal smiley

- Kvinde

4. Alder
    - 19

• #13   5. okt 2014 1. Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    - Altid af, puha kan slet ikke have jakke på... Ej nej ad .-p

- Æææhm... Til stævne i lørdags vil jeg tro smiley

- Kvinde

4. Alder
    - 17 smiley

• #14   5. okt 2014 Til alle når jeg skriver sidste sted så er det mest hvor man har haft jakke eller lign på smiley

Le Coeur: Intressant smiley
    Hvorfor synes det er ulækkert ?
    Indtil videre viser statistikken, at mere end 90 % (har spurgt andre sider end her også), tisser med jakke på, nogle med undtagelse er meget lange jakker, dem der går lige ved knæet eller længere ned.
    smiley
    Tænkte det kunne måske være spændende for min grandkusine, at få det med hvorfor du synes det er ulækkert smiley

• #15   5. okt 2014 Er generelt ikke så god til langærmede når jeg er på toilettet. Jeg er meget renlig (Har fået flere venner/familie til at tælle hvor mange gange de vasker hænder på en dag, og det viser sig at jeg vasker hænder over dobbelt så mange gange som dem smiley ) Men ja kan ikke forklare det. Også det med at jakken måske glider ned, og man sidder der og holder på den, det kan jeg slet ikke klare smiley

• #16   5. okt 2014 Le Coeur: Også hvis det er en kort jakke, f.eks. læderjakke ? smiley

• #17   5. okt 2014 Går aldrig med læderjakke så det kan jeg ikke svare på smiley Kan knap lide det med en hættetrøje så tror det ikke .

• #18   5. okt 2014 Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    Ja

På min skole

Kvinde

4. Alder
    13

• #19   5. okt 2014 Når i er ude på offenlige toiletter og det er efterår eller vinter, tisser i så med jeres jakke eller læderjakke på?
    Ja

På min skole

Kvinde

4. Alder
    13

• #20   5. okt 2014 Lige et tillægsspørgsmål :

Jer der tisser med jakken på, på offenlige toilet.
    Hvorfor tag i den ikke af ? dovenskab, eller hvordan ? smiley

Kommentér på:
Hjælpe med at besvare et spørgsmål?

Annonce