{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God bil til kørsel med trailer
  • #1   11. sep 2014 Kia Cee'd smiley
    En 1,6 motor i denne måned trække 1400 kg smiley
    Og den er ret billig.

• #3   11. sep 2014 Hvis du skal have en god bil så vil jeg bestemt overveje en varevogn. Når du hører diverse forhandler så er en varevogn det eneste der har kræfter nok til at trække en trailer med 2 heste i... Vi har selv en Fiat dukato og det er så rart at have en bil som ikke er ved at dø over at skulle op over bakker og lign.
    Hvis du gerne vil have en bil med 5 sæder så er en Kia carnival et godt bud eller skal op i de meget dyrer 4-hjulstrækker som fx Toyota land cruiser...

• #4   11. sep 2014 Ballon fisk. 1400 kg er delme ikke meget hvis du har en rimelig stor trailer og skal have 2 heste i... 2 varmblods heste vejer let 500-600 kg hver og så er du jo allerede på 1000-1200 kg og så er der ikke meget trailer tilbage.... Og ts vil gerne have en bil der kan trække 2 heste...

• #5   11. sep 2014 Jeg beklager meget min hjælpsomhed.
    Vi har den bil, det fungerer, men jeg kører også med ponyer. Der forlød intet om hestenes vægt i emnet. Jeg skrev totalvægten, og så tænkte jeg hun nok selv kunne regne ud om det var nok.
    Men så kan jeg jo så også sige at en varevogn da er totalt usmart hvis man er flere mennesker afsted samtidig...

• #6   11. sep 2014 Jeg har en vw tiguan der sagtens trækker vores trailer med to stk. Spring heste på 175 cm i stang

• #7   11. sep 2014 Vi har en jeep cherokee 2.8 crd limited - fantastisk at køre i (har selv kørt den, så kan skrive under på dette). Ligger godt på vejen og super nem med trailer også.
    Nu ved jeg ikke hvad jeres prisleje er, men der var da noget inspiration (y) Kører snildt med en Cheval Liberte Gold X (husker ikke lige vægten på denne) og 1300kg hest oveni

profilbillede
  • #8   11. sep 2014 Min må trække 2200 kg med bremser

• #9   11. sep 2014 En varebil er nu nok ikke det dårligste ,den må og kan trække en stor trailer, der kan være 3 i kabinen og så er der plads til udstyr og sove kabine bagi. Eks VW transporter kan købes til ikke mange penge.Jeg går ud fra man har trailer kort.
    Vi har nu en VW passat 2100 den går meget godt med 2 store heste.Hvis hestene er ret store vil jeg nu være lidt bange for en 1600 motor

Kommentér på:
God bil til kørsel med trailer

Annonce