849 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

specialsyede ridestøvler - sjælland specialsyede ridestøvler - sjælland

min fod er en str. 43 og bred, og min læg er ca. 46 cm.
Så det er altså umuligt at finde et par ridestøvler som er lavet.
Men lige pt. tjener jeg kassen, og så får jeg jo lyst til endelig at få mig et par ridestøvler som jeg rent faktisk kan passe smiley Men det kræver jo en specialsygning, men hvor er det bedst at få gjort på sjælland? Jeg har kigget på HorseHouse og har også kun hørt godt derom, men det er jo altid rart med lidt forskellig erfaringer smiley

Enten så vil jeg gerne have et par brune spring/all round og en sort dressurstøvle, men så vil jeg helst heller ikke over 7000 kr. for begge og det tror jeg nu nok bliver lidt problematisk.

Eller også søger jeg bare en sort støvle, som jeg både kan bruge til dressur og spring, jeg har før haft en "tur støvle" minder nok i virkeligheden om en springstøvle hvis det skal minde om noget. Det er bare vigtig at jeg både kan springe i den, men også starte dressur stævne i den, altså skal den i hvert fald bare være uden snørre smiley og den skal helst ikke komme over 6000 kr.

Så kom endelig med indput og erfaringer, gode som dårlige. Jo tættere på midtsjælland jo bedre! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  specialsyede ridestøvler - sjælland
  • #1   7. sep 2014 Tag ned til Dorthe i Rytterstuen Rideudstyr på Ordrupvej i Gentofte, ved at hun kan tage mål til specialsyede ridestøvler fra bla. Italien. Ved ikke hvilke mærker. priser osv, da jeg desværre ikke har råd til den slags, men hun er super sød og man får altid en rigtig god service hos hende! smiley

• #2   7. sep 2014 Hvis du tager ned til Rytterstuen, så sørg for gud skyld for at få målt BEGGE dine ben! Og vær sikker på, at det er gjort ordentligt! Jeg fik mine støvler derfra, og har seriøst ikke haft andet end problemer...

Først var de et par måneder forsinket, så var der fejl på støvlen og inden for få måneder gik begge lynlåse... Desuden, måtte jeg få dem blokket hos en skomager da hun har målt mine ben forkert, og de endte med, at være lige lidt for små.

Suk...

Men ud over det, er hun rigtig sød, og får forholdsvis hurtigt fat i producenten hvis der er noget galt.

• #3   7. sep 2014 jeg ventede over et halvt år på mine specialsyret støvler fra horsehouse, de første der blev lavet passede ikke, og der var detajler på som jeg ikke havde bestilt og måtte betale for alligevel smiley

så jeg vil ikke anbefale dig dem,

Kommentér på:
specialsyede ridestøvler - sjælland

Annonce