Jeg tror jeg kan lide ham... {{forumTopicSubject}}
Okay, jeg ved ikke om dette bliver til at forstå, men jeg prøver alligevel.
Jeg er lige kommet på efterskole, her for 3 uger siden. Og vi er derfor kommet i familier med de mennesker vi skal spise med hver dag.
Jeg kan virkelig godt lide min familie, og jeg kan snakke med alle heroppe. (Bortset fra min rumbo)
I min familie er der den her fyr, som jeg har snakket meget med og jeg tror virkelig jeg kan lide ham.
Når vi snakker, så er det om nogle seriøse ting, som jeg selvfølgelig ikke kan fortælle videre, men det er virkelig nogle meget seriøse ting om hans familie.
Han er meget selvsikker og har en fantastisk attitude, og jeg kan slet ikke lade være med at tænke på ham.
Men jeg ved bare at han ikke vil have noget med mig. Han snakker hele tiden om at jeg er hans søster og alt det der. +Han har "noget" med en anden pige, men han er meget i tvivl omkring det. Hver gang jeg ser ham med hende, bliver jeg så jaloux, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv.
Hvad skal jeg gøre????
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.256
Dermed ikke sagt, at det ikke kan blive anderledes i fremtiden. Men lad nu være med at sætte næsen op efter det, ikke (:
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 359
De var bedste venner, også selvom han have en kæreste.
Da han så slog op med hans kæreste gik der ikke længe, så kom de sammen.
I dag driller vi dem stadig med at de opfører sig som bror og søster.
Bare vær der for ham, hvis ham hvilken skøn pige du er.
Enten indser han det, eller også løber han efter den anden pige.
Så længe han behandler dig ordentlig og ikke dropper dig pga. en anden pige. så vær der for ham.
Spørg dig selv om et venskab er vigtigere end slet ingen ting?
Og JA kærlighed er pokkers svært, specielt på efterskole!
Jeg tror jeg kan lide ham...