Vil bare gerne hjem!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg står desværre i den trælse situation at jeg er blevet nød til at sige mit nye job i München op, af personlig årsag og nu vil jeg rigtig gerne bare hjem igen! Jeg har så fundet en flybillet d.28 som jeg regner med at bestille, da det er den billigste jeg kunne finde. Der er så bare det at min chef vil have at jeg bliver til d. 8 mindst... Jeg fortalte hende da jeg sagde op at jeg gerne ville blive og hjælpe dem indtil de havde fundet en ny, hvilket de har nu, men hun kan først starte d. 1 eller 6 september så det vil betyde at min medarbejder skal være i stalden alene mindst 4 dage.
Men jeg vil bare rigtig gerne hjem nu så jeg kan få en afslutning på det her!!
Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? Ville i bare smutte d. 28 og så være ligeglad, eller?
Jeg har ikke skrevet under på noget, så de kan i teorien ikke bestemme over mig...
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
jun 2007
Følger: 355 Følgere: 337 Heste: 11 Emner: 41 Svar: 467
mar 2012
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 51
De kan jo ikke rigtig gøre noget ved det..
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
okt 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 8
Jeg har desværre haft nogle rigtig dårlige oplevelser her, som så er grunden til min opsigelse og derfor jeg egentlig bare gerne væk så hurtigt som muligt...
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 362
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
okt 2012
jan 2008
apr 2009
Du har været ærlig og fortalt, hvorfor du tager hjem, så du kan roligt tage hjem uden dårlig samvittighed.
okt 2012
Nu er min chef så begyndt at sige at jeg har lovet dem at blive, indtil den nye starter... Hvilket jeg aldrig har sagt, jeg har sagt at jeg ville blive indtil at de har fundet en ny. Ordkløveri...
jan 2008
Men kan da sagtens forstå, at man vil tage hjem hvis ikke de behandler hestene ordentligt, men man skal måske også tænke på, at det kan være, at hestene i den uge ikke kommer til at blive behandlet tilstrækkeligt, netop fordi man tager hjem mens der ikke er en til at overtage
apr 2009
Der er ingen der kan redde hele verden.
Det er da fuldstændigt unødvendigt at give trådstarter dårlig samvittighed over, at hvis hun rejser nu, så bliver hestene endnu dårligere behandlet. Det er der jo ingen der ved noget om.
Hvis man som hesteejer vælger at ansætte personale uden at lave kontrakt, så er man selv ude om, at de ansatte vælger at rejse fra den ene dag til den anden. Man kan jo håbe, at ejeren fremover tænker sig om og sørger for ordentlige forhold for de ansatte.
Med hensyn til hestenes forhold, så er virkeligheden desværre, at rigtig mange heste lever under kummerlige forhold. Støt de forskellige organisationer som arbejder for at forbedre forholdene, og husk så at give jeres egne heste et ekstra kram og en godbid og glæd jer over, at de har det godt:-)
jan 2008
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Enten havde jeg taget den nemme og var stoppet med det samme, jeg vil aldrig nogle sinde være med til at bakke op om dårlig velfærd for hverken dyr eller mennesker. Lige så vel som jeg sagde nej til et job grundet hestene ikke fik andet end 2 timers fold, ikke om jeg i min vildeste fantasi havde bakket op om sådan et sted.
Ellers så havde jeg gjort arbejdet på min egen måde, jeg havde behandlet hestene som jeg mener de skal behnadles og så havde min chef kunne rende mig et hvis sted.
jan 2008
Vil bare gerne hjem!!