{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

For tyk pony, råd søges! {{forumTopicSubject}}

Jep.. Det er sådan at min pony er blevet for tyk..

Jeg havde dyrlæge herude i dag, for at få ordnet tænder på ham, og hun nævnte så han skal tabe sig lidt, da han har fået fedtdepoter ved skulderen og fedt på numsen..

Jeg har kun haft Cadeaux i en måned og 14 dage, og ja, da jeg fik ham måtte han ikke tage på, men han var fin nok. Dog har han ikke de bedste hove, så inden jeg fik sko på ham, der kunne jeg ikke rigtig gå ture med ham på asfalt, det er først nu jeg er begyndt at kunne det ordenligt, for nu har han sko på.

Han får intet foder nu, kun sine vitaminer og mineraler. Han går på døgnfold, og ved ikke hvornår kan kommer ind om natten igen, men det sagde dyrlægen dog var fint nok.

Når jeg træner ham bruger jeg sunde godbidder, som er beregnet til tykke heste (:

Han er kun 5 år, og vi rider ikke så tit, men skal til at ride ham oftere end jeg gør, men det er fordi vi har vores små problemer, og han har allerede smidt mig af to gange.. Han er IKKE ondt eller noget, dyrlægen roser ham rigtig meget, og han er tip top lige pånær hovene, som er ved at blive ordnet.

Det jeg egentlig vil høre jer om, det er hvad jeg kan gøre, for at få ham slanket lidt? Hvilken slags træning der er god, og sådan? Og hvor tit på man longere i ugen? Dog longere vi kun i skridt og trav lige pt, da vi lige skal have trav i longen helt på plads inden galloppen kommer (:

Så søger gode råd til træning, som er hyggeligt og hjælper med at slanke hesten

Tak på forhånd (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tyk pony, råd søges!
Kommentér på:
For tyk pony, råd søges!

Annonce