606 visninger
|
Oprettet:
skønheds tips søges! :) {{forumTopicSubject}}
hej
jeg søger ''skønheds tips'' eller hvad man nu end ville kalde dem
da jeg gerne ville blive lidt bedre til at bruge diverse produkter/være lidt sødere ved kroppen så har i nogle gode tips, det må være ALT til kroppen, uanset hvad det er
som f.eks, kunne det være godt at smøre sine hænder med håndcreme inden man går i seng/dagligt?
eller at tage læbepromade på hver dag for så undgår man f.eks at ens læber sprækker når man har sovet?
(disse er self. spørgsmål jeg ønsker svar på )
men kom endelig med ALLE de tips du har
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
der er forskellige dufte og jeg vasker mig i kropssæben med svampen hver gang jeg går i bad, vasker hånde i håb sæden og jeg dufter helt fantastisk og har en rigtig blød hud! føler mig både ren velduftende og tiltrækkende!
jeg bruger en heat protection spray fra tresseme når jeg har været i bad og lade mit hår tørre med produktet i, jeg får et vildt blødt og skinnende hår!
jeg bruger en gel wash 2-3 dag til at vake mit ansigt (har problemer med at slå ud ved den mindste smul stress eller hvis jeg er den mindste smule nedtrygt) og jeg gør min hud ren, fri for olie og en dejlig bød hud!
jeg elsker at gøre noget godt for mig selv !
Jeg har altid en læbepromade på mig! (to faktisk) én med mentol som er virkelig god til at holde læberne sunde så de ikke sprækker og en med lidt farve og "shine" i så jeg får min naturlige "læbe farve" til at stå ud
Matas har en granat æble håndcream, jeg har den altid i min taske og jeg synes den dufter rigtig godt! bruger den flere gange om dage, hver gang jeg har vasket hænder!
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 349
okt 2012
Følger: 38 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 349
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 75
okt 2009
Følger: 58 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 65 Svar: 252
Jeg bruger det hver aften, for at undgå at min hud ser fedet ud om morgen.
- Ud over det skylder jeg mund i økologisk kokos olie, det renser og modvirker dårlig ånde.
- Jeg skrubber mine fødder med en fodskrub med vulkansk sten fra Matas, hver anden dag. For at have pæne fødder her om sommeren.
- Og jeg bruger altid en varmebeskyttende spray før føntørre eller andet varmebehandling. Og hver dag før jeg går ud for at beskytte mod solen
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.197
det er nogle råd jeg kan bruge
skønheds tips søges! :)