{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

skønheds tips søges! :) {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg søger ''skønheds tips'' eller hvad man nu end ville kalde dem smiley
da jeg gerne ville blive lidt bedre til at bruge diverse produkter/være lidt sødere ved kroppen smiley så har i nogle gode tips, det må være ALT til kroppen, uanset hvad det er smiley

som f.eks, kunne det være godt at smøre sine hænder med håndcreme inden man går i seng/dagligt?

eller at tage læbepromade på hver dag for så undgår man f.eks at ens læber sprækker når man har sovet?

(disse er self. spørgsmål jeg ønsker svar på smiley )

men kom endelig med ALLE de tips du har smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skønheds tips søges! :)
  • #1   3. aug 2014 body skrub, butter, krops sæde og håndsæbe samt en svamp fra "the body shop"

der er forskellige dufte og jeg vasker mig i kropssæben med svampen hver gang jeg går i bad, vasker hånde i håb sæden og jeg dufter helt fantastisk og har en rigtig blød hud! føler mig både ren velduftende og tiltrækkende!

jeg bruger en heat protection spray fra tresseme når jeg har været i bad og lade mit hår tørre med produktet i, jeg får et vildt blødt og skinnende hår!

jeg bruger en gel wash 2-3 dag til at vake mit ansigt (har problemer med at slå ud ved den mindste smul stress eller hvis jeg er den mindste smule nedtrygt) og jeg gør min hud ren, fri for olie og en dejlig bød hud!

jeg elsker at gøre noget godt for mig selv ! smiley

Jeg har altid en læbepromade på mig! (to faktisk) én med mentol som er virkelig god til at holde læberne sunde så de ikke sprækker og en med lidt farve og "shine" i så jeg får min naturlige "læbe farve" til at stå ud smiley

Matas har en granat æble håndcream, jeg har den altid i min taske og jeg synes den dufter rigtig godt! bruger den flere gange om dage, hver gang jeg har vasket hænder! smiley

• #2   3. aug 2014 Man skal passe på at komme ting på huden der giver fugte, hver dag. Da det kan ende ud i at du får en alt for fugtigt hud og derved udvikler svamp..... men en god ide er at bruger hud rens/ bumse Cream, da disse produkter også går ind og fjerner døde hud celler der ikke ryger af under badet ( og døde hud celler der ikke kommer ud fra huden, trækker sig ind i huden og danner hud orme ) og på samme tid undgår du bumser / urenheder.... jeg bruger selv en GARNIER - skin naturalse - PureActive 2 i 1. De er rigtig god og god til sart hud ( da jeg selv har meget sart hud )..... en anden ting er at bruge salt / sukker skrubbe Cream. De bruges i badet og går ind og skrubber de døde hud celler af, sammen tid med at det giver fugt ( men det skal KUN bruger når man har tørt og meget død hud, for ellers kan det være meget hårdt mod huden ).... og hvis du virkelig vil være god mod din hud. Så skal du KUN bruge makeup til fester og ikke i hverdagen ( Mascara er fint nok at bruge hver dag da det ikke angriber huden, på samme måde som puder og andre ting. Men husk at fjern makeuppen hver aften enden du går i seng, for hvis du sover med det, har det letter ved at trækker sig ind under huden og giver nemmere allergi og ødelægge huden ) smiley håber det kan bruget til noget smiley

• #3   3. aug 2014 Lizette. De dufte du kommer på kroppen er jo parfume. Det vil sige at du vasker dig i parfume, som får lov til at trække ind i din hud, og ødelægger den og jeg vil vædde med at hvis du forsætter med at bruge parfume fyldet produkter, ender det med at du får parfume allergi. og grunden til at din hud er blød, er ikke fordi du bliver ren. Tværtimod bliver det faktisk kun nemmere for paktier og sygdomme, at trække ind i din hud. Da sæbe ikke fjerner paktier, men sæbe fjerner det fedt lag der ligger yderest på din hud og beskytter den mod at paktier og sygdomme skal trække ind. Og efter et bad hvor du har brugt sæbe er dit fedtlag væk og der vil være fri adgang for paktier. man skal også passe på at vaske sig under armhulerne, underlivet og under øjne, da disse steder er meget tynder hud, og derved er mere følsomt overfor produkter. mit bedste råd vil være at bruge naturlige produkter, uden parfume og unødvendige tilsætnings stoffer og på den måde passe på sin hud. smiley

• #4   3. aug 2014 Jeg vil også fraråde at bruge for mange produkter med parfume - jeg har selv synes at de var fantastiske, men det har resulteret i, at jeg har fået en ret følsom og nemt påvirkelig hud overfor parfumer og cremer som ikke er neutrale og uden forskellige 'falske' stoffer smiley

• #5   3. aug 2014 - Jeg bruger ren olie, istedet for creme til mit ansigt. Bruger for det meste argan olie, eller kokos olie. Det har mindsket meget rødme i min hud og antallet af bumser.
    Jeg bruger det hver aften, for at undgå at min hud ser fedet ud om morgen.
    - Ud over det skylder jeg mund i økologisk kokos olie, det renser og modvirker dårlig ånde.
    - Jeg skrubber mine fødder med en fodskrub med vulkansk sten fra Matas, hver anden dag. For at have pæne fødder her om sommeren.
    - Og jeg bruger altid en varmebeskyttende spray før føntørre eller andet varmebehandling. Og hver dag før jeg går ud for at beskytte mod solen smiley

• #6   3. aug 2014 mange tak for de råd jeg har fået indtilvidere smiley
    det er nogle råd jeg kan bruge smiley

Kommentér på:
skønheds tips søges! :)

Annonce