{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af Kamera.
  • #1   1. aug 2014 Er glad for mit Canon EOS 600D smiley

Godt begynder kamera

• #2   1. aug 2014 Det skal være bedre end Canon 1100D

• #3   1. aug 2014 Hvorfor vil du have et der er beder end Canon 1100D ??? Det er et fantastisk kamera så hvad er problemet ??? smiley

• #4   1. aug 2014 Jeg har et canon 600d men det er udgåede så jeg anbefalder 700 D smiley

• #6   1. aug 2014 Det her er taget med mit 600D, som har fået monteret en ny og lækker zoomlinse smiley

600D er et udemærket kamera, dog skal man tænke på, at det ikke kun er kameraet som gør magien smiley

profilbillede
  • #7   1. aug 2014 Der findes mange Canon kameraer der er bedre end 1100D
    Men hva er det du vil ha bedre??
    Det ville være nemmere, hvis man viste hva du søgte.

Men altså, et godt Canon ku være 6D, 7D, 70D, 60D og 5D mark III.
    Det er alle gode kameraer med mange muligheder.

• #8   2. aug 2014 Kan anbefale mit Canon EOS 600D, det tager super gode billeder smiley
    Har et tameron 70-300 objektiv til, som også er super godt smiley

• #9   2. aug 2014 Min søster har fanget dette fantastiske billed med mit Canon 1200D. Den gør det også meget godt. Og så et Tamron 70 - 300 objektiv smiley

profilbillede
  • #10   2. aug 2014 Altså som sagt har jeg et Canon 1100D med er anden linse, en 55mm - 250mm og med stabilisator og mange andre fede funktioner smiley det kommer altså an på objektivet og på de andre ting man kan købe ved siden af.... Et Canon 600D og et Canon 1100D et 100% det samme, den eneste forskel er at man på 600D kan vende skærmen og tage et selfi smiley

• #11   3. aug 2014 et kamera som fokusere på tingen / hesten, og virkeligt slørre bagrungend

• #12   3. aug 2014 det kan alle kamera.... det handler bare om at du får sat indtillingerne på kamerat og så handler det om at få udstyre til kamerat der kan gøre billeder skaber og zoome mere ind og som kan få fokus frem og baggrunden til at sløre..... man kan jo ikke forvendte at man kan købe et kamera og så tager det bare billeder som man ønsker, man må jo ind og lege med tingene og få det til at sammenarbejde......sammenlign det med at ride. Man kan jo ikke bare sætte sig op på en hest og så tro at den så gør som man vil have. Man skal sammenarbejde og man skal afprøve signalerne og se om hesten bliver beder af det..... og når man så har fundet ud af hvordan hesten funger bedst, på den måde man ønsker, kan man gå rigtigt igang.... smiley

• #13   3. aug 2014 nej, forkert, nogle har med kvalitet end andre. dermed at det fremhæver hesten bedre.

• #14   3. aug 2014 bedre kvalitet **

• #15   3. aug 2014 ja men du har vil ikke tænkt dig at fol ville forslå et kamera fra år 2000.... vi er i 2014, og de kamera der bliver lavet nu til dags er meget ens.... men med minder du vil af med masser af penge så jo, så kan du godt finde et kamera der ikke skal andet udstyr til for at få et billede som du ønsker det. men ellers så er den eneste forskel på kamera nu til dags ikke særlig stor... det eneste der er, er hvordan indstillingerne er og hvordan det ser ud.....

• #16   3. aug 2014 Aarrrh, er det det der er "problemet"
    Tror du ska lære at bruge kameraet rigtigt, for det ka alle spejlrefleks (osse dem fra år 2000).
    Det er kun et spørgsmål om indstillinger og objektiv.
    Jo større zoom du har på obj. jo mere sløring ka du få, fx.
    Jo længere væk fra baggrunden hesten er, jo mere sløring ka du få.
    Et nyt kamera vil først være en fordel, når du har lært det andet, desværre.

• #17   4. aug 2014 ej, okay, jeg har fået hjælp fra fotograf, for at lære alt det der! og hvordan ''modellen'' skal stå! jeg ved altså godt hvordan man indstiller det, jeg spørg pænt hvilket der kan anbefaldes, som er en tak bedre end det jeg har!

• #18   4. aug 2014 Der er osse kommet en masse goe foreslag, til modeller der er bedre end 1100.
    Du skriver bare hvad du gerne vil ha dit nye kamera sku ku fokusere på tingene, og sløre baggrunden, men det ka 1100 osse.
    Så ka du ik få 1100 til det, får du heller ik en 700 til det, det er det jeg mener.
    Men vælger du fx 700, får du bedre billedkvalitet, for der er 6mp mere.

Stort set alle mine billeder her, er taget med 40D, 60D og 70D.
    70D er det jeg er mest begjestret for.

Kommentér på:
Anbefaling af Kamera.

Annonce