{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

En tur i sne'en x') {{forumTopicSubject}}

Haha xD , nu skal i høre noget "grinern" xD :
Det er Mandag morgen og jeg vågner og ser det sner :b YEEEEEEEARH ! YES råber jeg så op :I . Når, jeg tager i skole , og er udstyret med MASSer af tøj, xD .
Da jeg kommer op på skolen bli'r jeg tager i arme og ben af det store, de tager mig ud på noget der hedder Sportspladsen hvor de vasker mig xD , så kommer våd op til Mat. time xD . Timen efter får vi så lov til at komme ud da vi skal have dem samme lærer i 4 timer ( Ö ). Så hun måtte ligesom gi' en fritime :o) . Når, da vi kommer ud på Sportspladsen bli'r jeg flere gange over faldet af drengene fra min klasse xD . Det bli'r så frikvarter, og de små fra 5'e render rundt er er <b>WANNABE</b> de store xD . Men så prøver de af vaske mig fordi jeg kastede en sne bold på dem ( ups xD ) .

Det bli'r så Tirsdag og jeg udstyr mig igen med masser af tøj xD . Vores første frikvarter, bli'r jeg vasket mange gange igen xD . Først af dem fra min klasse, så mine paralel klasser og bag efter af de store xD ( Fra 7'e og til 9'e ) Jeg kommer igen DRIV våd ind til time :b . I det andet frikvarter bli'r jeg overfaldet af de små ( 5 klasserne ) Fordi jeg skød en lille neger unge i bag knolden ( Ja undskyld, men drengen er SYG i hovedet ! ) jeg løber og og griber fat i et træ xD . De prøver at få mig ned, men det lykkedes ikke XD . Jeg sponser bare afsted og kommer væk fra dem ..

Så blev det så idag :b .
I Anden time skal vi ha' Idræt i en time, men i stedet for får vi en til Fritime smiley . En der hedder Joakim fra A klassen VAKSER mig 1000 gange, og ALLE drengene er bare ude efter mig xD .

Uha, 3 dage med MASSER af sne xD . Jeg tror ALDRIG jeg er blevet vasket så meget før xD . haha :b ,
tror de små fra 5'e synes jeg er træls fordi de ikke kan få mig ned xD .
Drengene fra min klasse og paralæl klasse, synes det er sjovt at nakke mig xD , ja . & de store ved jeg ikke rigtig med smiley . Er i også blevet vasket ligeså meeget ? xD

/ Krohn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En tur i sne'en x')
Kommentér på:
En tur i sne'en x')

Annonce