8. aug 2005 Følger: 151 Følgere: 143 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.485
En tur i sne'en x') {{forumTopicSubject}}
Haha xD , nu skal i høre noget "grinern" xD :
Det er Mandag morgen og jeg vågner og ser det sner :b YEEEEEEEARH ! YES råber jeg så op :I . Når, jeg tager i skole , og er udstyret med MASSer af tøj, xD .
Da jeg kommer op på skolen bli'r jeg tager i arme og ben af det store, de tager mig ud på noget der hedder Sportspladsen hvor de vasker mig xD , så kommer våd op til Mat. time xD . Timen efter får vi så lov til at komme ud da vi skal have dem samme lærer i 4 timer ( Ö ). Så hun måtte ligesom gi' en fritime :o) . Når, da vi kommer ud på Sportspladsen bli'r jeg flere gange over faldet af drengene fra min klasse xD . Det bli'r så frikvarter, og de små fra 5'e render rundt er er <b>WANNABE</b> de store xD . Men så prøver de af vaske mig fordi jeg kastede en sne bold på dem ( ups xD ) .
Det bli'r så Tirsdag og jeg udstyr mig igen med masser af tøj xD . Vores første frikvarter, bli'r jeg vasket mange gange igen xD . Først af dem fra min klasse, så mine paralel klasser og bag efter af de store xD ( Fra 7'e og til 9'e ) Jeg kommer igen DRIV våd ind til time :b . I det andet frikvarter bli'r jeg overfaldet af de små ( 5 klasserne ) Fordi jeg skød en lille neger unge i bag knolden ( Ja undskyld, men drengen er SYG i hovedet ! ) jeg løber og og griber fat i et træ xD . De prøver at få mig ned, men det lykkedes ikke XD . Jeg sponser bare afsted og kommer væk fra dem ..
Så blev det så idag :b .
I Anden time skal vi ha' Idræt i en time, men i stedet for får vi en til Fritime . En der hedder Joakim fra A klassen VAKSER mig 1000 gange, og ALLE drengene er bare ude efter mig xD .
Uha, 3 dage med MASSER af sne xD . Jeg tror ALDRIG jeg er blevet vasket så meget før xD . haha :b ,
tror de små fra 5'e synes jeg er træls fordi de ikke kan få mig ned xD .
Drengene fra min klasse og paralæl klasse, synes det er sjovt at nakke mig xD , ja . & de store ved jeg ikke rigtig med . Er i også blevet vasket ligeså meeget ? xD
/ Krohn
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
aug 2005
Følger: 151 Følgere: 143 Heste: 4 Emner: 375 Svar: 1.485
aug 2005
^Neej sku da xD , jeg er jo sååå slem xD .
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.037
men blandt drengene er jeg upopulær, men ikk blandt pigerne, men de er så tøsede: uh jeg har brækket en ngl RING 112!!!!!!
UF de er for meget..
nå nu vil jeg ud til hesten og ta en masse billeder af deres første møde med sneen xD
aug 2005
^ Uuh, tror efter hånden der er en del drenge der kender mig som : Pigen vi ALLE gerne vil vaske , da hun kan ta det xD ?.
Haha d:
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
aug 2005
Fokes :b ,
( ^ Klamt ord xD )
Meen nye billeder Hos :
Luna <3, Calibro & Puma :b .
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Nej drengene tør ikke vaske mig ^^,
Men sidste år .. ARGH.. Selvom jeg var inde i klassen kom der lige 5 drenge ind og bar mig ud og vaskede mig, løb bare rundt i klassen som var der ild i min røv xD .. hmm ;/ hehe
dec 2006
Følger: 217 Følgere: 208 Heste: 2 Emner: 322 Svar: 1.997
En tur i sne'en x')