Smed nær Esbjerg? {{forumTopicSubject}}
Hej alle:-)
Jeg står i en lidt træls situation, min hest Luna skulle have haft smed for ca. 2 1/2 uge siden, men jeg kan ikke få fat på nogen beslagsmed. Ham vi normalt bruger tager ikke sin telefon, (vi gætter på han er på ferie) og han har ikke svaret alle de gange vi har ringet.. Jeg har prøvet to andre smede som jeg fandt via google, men den ene havde 8 ugers ventetid, han henviste os så til en anden - da vi så endelig fik fat i ham bad han os om at ringe dagen efter og har så ikke taget sin telefon siden eller svaret på sms?
Luna går med "for-sko" og nu hvor det er så varmt begyndte hendes hove at sprække og hendes ene sko begyndte at falde af. Vi prøvede forgæves at få fat i en smed men ingen kunne. Så min far (som er tidligere uddannet smed) var nødt til selv at pille skoene af hende, for hun kunne jo ikke stå flere uger med en løs sko! Nu står hun så ugen sko, men hovene er ikke blevet beskåret..
Så mit spørgsmål er: Kender i nogle gode beslagsmede nær Esbjerg?:-)
Jeg har ikke redet hende i 2 1/2 uge grundet jeg er nervøs for at hun ville blive halt eller få ondt nu hvor hun kun har fået taget sko af, men hun viser ingen tegn på halthed, eller smerter og hun ser fine ud:-) Så jeg er rimelig desperat for at få en smed ud, da det er træls hun bare står, og hendes hove har virkelig brug for smed:-(
Undskyld det blev så langt;-)
jan 2007
Følger: 128 Følgere: 131 Heste: 9 Emner: 23 Svar: 351
Ved ikke hvor langt op Rune kører, men ved han har været i nærheden af Vejrup/Endrup
aug 2008
Følger: 88 Følgere: 85 Heste: 8 Emner: 10 Svar: 276
okt 2011
Følger: 26 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 228
Stald cassidy: Tusind tak, jeg vil prøve at skrive til ham i dag:-)
Tak for hjælpen!
Sabina: Jeg har prøver R.B.P, Paw og Vagborg
Men jeg vil prøve at kigge på hjemmesiden og se om der er en omkring Esbjerg, tak for hjælpen:-)
Smed nær Esbjerg?