{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæreste + være sammen med ven
  • #1   15. jul 2014 ja selvfølgelig ville jeg fortælle det, med sandhed kommer man nu en gang længst. og for mig er det nemmere at vide ting at noget forties, også selvom det måske er for at "skåne" mig.
    jeg er altid ærlig over for min kæreste, om hvem jeg er sammen med, hvor jeg er, og hvad i laver

• #4   15. jul 2014 Selvfølgelig ville jeg fortælle det. Tænk nu hvis han finder ud af at du har været sammen med en fyr, og løj om det. For mig lyder det temmelig mistænkeligt. Desuden, du har ret til at være sammen med dine drengevenner, så længe det kun er det de er, venner smiley

• #4   15. jul 2014 Det er ikke mig, men ham der skal det. Jeg fandt ud af det, og spurgte ham om han ville fortælle mig det, hvilket han ikke vidste om han ville!

• #5   15. jul 2014 Jeg blev ret ked af hans svar, og ville så lige høre herinde om der var andre der havde samme holdning til det som jeg har, eller om jeg var helt forskruet. smiley

• #6   15. jul 2014 Selvfølgelig skal han da fortælle det. Men jeg kan godt forstå, at han måske tror, at du vil blive ked af at han fortæller det, og han derfor bare lader være med at sige det, fordi han fejlagtigt tror at han skåner dig. Men det gør det jo blot værre, hvis han ikke er ærlig smiley

• #9   15. jul 2014 Selvfølgelig skal du fortælle det. Ærlighed er byggestenene i et forhold smiley

• #10   15. jul 2014 Jeg selvfølgelig ville jeg det. Hvis min kæreste holdt det hemmeligt at han besøgte nogen af sine kvindelige veninder, ville jeg først syntes at det var mystisk, og om han mon holdt noget hemmeligt, siden han ikke vil sige det. Det er da en mærkelig ting at ville holde hemmeligt, syntes du skal snakke med din kæreste om det smiley

• #11   15. jul 2014 Præcis codok, og jeg gør hvad jeg kan for at lægge min usikkerhed væk, men det tager tid og det er svært! Han ved udemærket at jeg får det meget bedre med at han fortæller mig om de ting han foretager sig i stedet for at holde det skjult, for når han fortæller det, bliver jeg mere sikker på ham..

• #12   15. jul 2014 Man er ærlig om alt hvis man er sammen som fast par.

Synes det virker ret mystisk at han ikke bare er ærlig over for dig. Jeg er selv lige kommet ud af et forhold der varede 3 år, og nu ser jeg så mange ting jeg aldrig skulle have fundet mig i..

Der er 1000 vis af dejlige mænd ude i verden, og spild ikke dit liv på nogle som du ikke kan stole på smiley

• #13   15. jul 2014 Ja altid, det er jo ikke i orden overfor ens partner. Og hvis han i forvejen er usikker, så hjælper det ikke at skjule noget overfor ham, hvad nu hvis han finder ud af det? Så er mere usikker. Med ærlighed kommer man længest. smiley

• #14   15. jul 2014 Jeg tror bare det handler om, at han skal lære at fortælle tingene, selvom han tror det sårer dig, og du skal lære at tage godt imod dem og være sikker på dig selv. Det kommer jo ikke i løbet af en dag, men det betyder jo ikke, at man ikke kan arbejde på det smiley

• #15   15. jul 2014 Altså, det sårer mig 1000 gange mere at han holder det for sig selv..
    Jeg ville slet ikke have det dårligt med at han er sammen med en veninde, så længe han fortæller det og jeg får at vide hvem veninden er. smiley

• #16   15. jul 2014 Og jeg har sagt til han utællelige gange, at hvis han siger det vil min usikkerhed også blive vendt til sikkerhed med tiden.

• #17   15. jul 2014 Har han en grund til at holde det skjult? Udover din usikkerhed?

• #18   15. jul 2014 Han har en veninde, som jeg ikke bryder mig om, fordi hun konstant sviner mig til og siger til ham, at han burde være sammen med hende frem for mig, fordi hun er mere på hans niveau. Jeg har aldrig sagt han ikke må snakke med hende, blot at hun gør mig utryg men at jeg samtidig stoler på ham, men det er det eneste.
    Men det er kun hende, og samtidig bør han slet ikke skjule hvis det er hende han er sammen med, for så får jeg jo først mistanker.. smiley

• #19   15. jul 2014 Jeg ville ikke hver gang. Og det er ikke med vilje. Jeg ser bare ingen grund til at rende og fortælle min kæreste alt hvad jeg laver. Jeg kæmper i forvejen med at jeg ikke kan huske hvem jeg har fortalt hvad. Altså ville jeg bare fortsætte med at være mig og ikke tage mere eller mindre hensyn.
    Min kæreste er også sammen med hans veninder uden jeg ved det. Han har da også en bedste veninde som han jævnligt ser og de har et helt specielt forhold. Tit ved jeg det først når han har været af sted, for det er oplevelserne jeg hører om. Det har jeg absolut intet i mod, for skulle vi fortælle alt, så kunne vi da ikke lave andet end at aflægge rapport til hinanden.

Ærlighed er vigtigt, men det er tillid også. Det var nok noget andet hvis vi boede sammen, for så vil jeg da generelt gerne vide hvor min bofælle cirka befinder sig i verden. Præcis det samme gjaldt min far da vi boede sammen. Der er man en del af den andens hverdag og begge hverdage skal fungere rent praktisk.

• #20   15. jul 2014 Av... Ja så ville jeg skulle heller ikke være så stolt af det længere! Kender følelsen..
    Men han burde som din kæreste være mand nok til at forklare hende hvordan landet det ligger hvis hun fortsat ønsker at være hans veninde. Jeg ville aldrig forbyde dem snakke/være sammen, blot have ham til at forklare hende hvordan det er.

Og selvfølelig snakke åbent med dig, hvis han tager hen og besøger hende eller omvendt. Så nej, han bør bestemt ikke skjule det!

• #21   15. jul 2014 Jeg plejer somregel ikke at give informere kæresten om at jeg er sammen med venner af modsat køn. Han er nemlig fuldkommen ligeglad, ligesom jeg er fuldkommen ligeglad med at han er sammen med piger.
    Hvis jeg skal besøge en ven i længere tid (f.eks. en weekend eller lignende) plejer jeg at sige det uanset køn. Men det er mere for at informere ham om at jeg er væk og at jeg forøvrigt nok ikke svarer på sms'er fordi jeg er sammen med andre. smiley

Men der er nu heller ingen af os der har tendens til jalousi eller usikkerhed i den retning.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ville jeg sige det, hvis jeg vidste min kæreste var usikker på det. Ellers ville han først blive mistroisk jo smiley

• #22   15. jul 2014 tillid er noget man gør sig fortjent til, ikke noget man har og får, det er dog individuelt hvordan vi får tillid, for mig er det vigtigt at intet forties, og at der ikke lyves

• #23   15. jul 2014 Ja, jeg fortæller min kæreste hvem jeg er sammen med, både hankøn og hunkøn.. Det samme gør han...

Vi gemmer ikke noget for hinanden.. Han bor i England og jeg her i Danmark, så hvis tilliden ikke er i orden, så går det ikke.. Vi kører på tredje år nu..

• #24   15. jul 2014 Synes det var dumt af ham at holde det skjult for dig. Der er jo ikke noget galt i det så længe man er venner smiley
    Og hvis vi så sagde at du havde et problem med personen, skulle du kunne sige at du ikke bryder dig on at han er sammen med hende (min holdning) smiley

• lizette k
    lizette k Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #26   9. sep 2016 Sf

Kommentér på:
Kæreste + være sammen med ven

Annonce