Århus? Århus?
Min far og jeg skulle enlig ha været på en kajaktur fra i morges men eftersom de har lovet rigtig meget regn i morgen har vi snakket om at lave noget andet istedet og evt tage en lille tur på fjorden mandag istedet for nu hvor vejret er lort
Jeg vil gerne en tur i IKEA eftersom jeg mangler nogen ting og enlig bare syntes det er hyggeligt at gå rundt i IKEA
Min far sagde at vi jo kunne køre til århus da det for os er rimlig ligegyldigt om vi køre til Odense eller Århus, det tager præcis lige lang tid. Vi kan ikke bruge en hel dag i århus på at rende rundt i IKEA (eller jo, jeg kunne men min far gider nok ikke helt det) så jeg tænkte om der er noget andet at lave, gerne inden døre da regnen også skulle ramme århus (ellers havde jeg tænkt den gamle by)
Er der et akvarie (noget hen af den blå planet eller ligende) der oppe? Nogen musseumer der skal besøges (har været på AROS et par gange men de skifter jo udstillinger) eller ting der bare er gode at bruge et par timer omkring?
Jeg ved ikke engang om butikkerne har åbent i morgen men vil lige google århus og se om der skulle være en eller anden info side omkring Århus, hvilket der nok er.
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
Og ellers er der jo stranden, travbanen og moesgård museum lidt uden for århus
Århus?