{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

P-pille rod starte forfra eller ? hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Håber i kan hjælpe mig.

Jeg har lavet lidt rod i mit p-pille systemt så tænker om man kan starte helt forfra (hvis i forstår ligesom hvis man startede på det første gang)

Lidt foreklaring:

Jeg glemte sidste weekend (for 1 uge siden) min p-pille om lørdagen så jeg tog to om søndagen eftersom jeg var i uge 3 (den sidste uge af blisterpakken) Så var der to ting man kunne gøre.

(Jeg tager Malontetta.)

I indlægsedlen står
Du har to muligheder (1 glemt p-pille i uge 3)

1. Tag den glemte p-pille så snart du husker det også selvom det betyder at du skal tage 2 p-piller samtidig.
Tag de næste p-piller, som om intet var hændt på det sædvanlige tidspunkt.
Start straks på den næste blisterpakningen uden nogen pause mellem pakningerne. Du får sandsynligvis ingen menstruation før efter den anden blisterpakning. Men du kan få pletblødninger mens du tager p-pillerne.

Nr 2 er man ska stoppe og holde sin pause.

Jeg gjorde så den første, men jeg fik pletblødninger og slemme mavesmerter som jeg altid får når jeg har pletblødning og ville ik kunne holde det ud i 3-4 uger. Så jeg valgte at køre pakken færdig (sidste p-pille i onsdag)
Også holde min pause, min mens. Er så kommet idag (ligesom den plejer når jeg tag p-piller)

Men nu når jeg ik har fuldt indlægsedel tænker jeg lidt om jeg ska starte forfra ligesom hvis det var første gang jeg tog det, for at få optimalt beskyttelse.

Kan ik ringe til lægen da det er søndag

Håber i kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-pille rod starte forfra eller ? hjælp
Kommentér på:
P-pille rod starte forfra eller ? hjælp

Annonce