{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Foto overførsel - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Nu håber jeg ikke, at jeg lyder alt for dum, men jeg er lidt ny i forhold til alt det her med kamera, så i må lige have mig undskyldt smiley

Det forholder sig sådan, at jeg har tænkt mig at købe et kamera. Jeg har bestemt mig for, at det skal være et Canon EOS 600D, da jeg har hørt, at det skulle være super godt smiley Der er bare det lille problem, at jeg er i tvivl om, hvordan man overføre billederne, og om man overhovedet kan få dem overført til en macbook air? Og så ved jeg så ikke, om de skal overføres ved hjælp af ledning eller et eller andet kort-halløj? For hvis de skal overføres via ledning, så skal man vel have købt sig sådan en... smiley Og hvis de skal overføres via kort, er der så overhovedet sådan et "kort-hul" i en en macbook air? For jeg vil helst ikke risikere at bruge tusindvis af kroner på et kamera, hvis jeg ikke kan overføre billederne smiley

Jeg håber at det gav lidt mening, og at i vil hjælpe med at svare på mine mange spørgsmål.. smiley På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto overførsel - Hjælp!
  • #1   26. jun 2014 jeg har en macbook air, og jeg har ingen problemer med af overføre via. ledning, som jeg er rimeligt sikker på at fulgte med kameraet:)

der er en stort hul på højre side af min computer, som ser ud til at være beregnet til kort, kortet fra mit kamera passer dog ikke ind der, men mit kamera er nogle år gammelt, så jeg ved ikke om der er andre kort til de nyere modeller..:)

• #2   26. jun 2014 ledninger følger normalt med - ellers er det en fejl. Ellers kan man købe en kortlæser, hvis man har det bedre med det - de koster heller ik ret meget.

• #3   26. jun 2014 Tusind tak for svar smiley Kan sagtens se det hul du snakker om, så det lyder godt hvis der følger en ledning med smiley Ville bare være sikker smiley

Kommentér på:
Foto overførsel - Hjælp!

Annonce