{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.157 visninger | Oprettet:

Hvor meget kan ens hår vokse på 4 måneder? {{forumTopicSubject}}

Lige nu har jeg cold fusion i mit hår og har haft det i godt 9 måneder snart, men kan godt mærke jeg er ved at være træt af dem da min hovedbund kan klø til tider og så er det hammer svært at få kløet igennem og jeg taber også totter ind imellem, jeg glæder mig til at få dem ud, men er også glad for at have dem i da jeg kan li længden (60 cm)
MEN jeg skal til RingCon i oktober hvor jeg håbede på at kunne tage afsted uden mine extensions da der bliver røv varmt der, men det kræver at mit hår er nået en hvis længde og er ikke sikker på om det kan nåes smiley
Jeg sys mit hår vokser ret hurtigt jeg kan kun have mine cold i i 2 måneder før de er rykket så langt ned at jeg kan ligge 2 fingre imellem mine extensions og min hovedbund.
Jeg drikker Aloe Vera og vasker udelukkende kun med Keratin Tresemme shampoo og balsam.
Sidste sommer havde jeg kort blondt hår og nu går mit hår mig til skulderen.
Hvad tror i? og kan jeg gøre andet for at få det til vokse mere/hurtigere? smiley
Juli 2012: (link fjernet)
Beklager det er nok ikke nemt at se men kunne lave en meget lille hestehale på maks 10 cm så det er kort smiley
Nu: (link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget kan ens hår vokse på 4 måneder?
Kommentér på:
Hvor meget kan ens hår vokse på 4 måneder?

Annonce