Det sker nok aldrig alligevel {{forumTopicSubject}}
Guuud, har lige brug for at komme ud med det her! Det er så frusterende!
Jeg har tilbudt en at jeg vil tilride hendes pony, eller hvert fald gøre hende tryg ved div. situationer og give hende en hånd med den pony. ponyen er 4 år - bliver 5, og har stået stille lige siden ejer hentede hende, hvilket er spild af god hest.
Ejer er virkelig opsat på at få en god ridehest, og med min tålmodighed er hun sikker på at det vil blive som hun ønsker - og jeg kunne godt bruge lidt erfaring det sted.. Så en WinWin!
Men ejer er bogstavligtalt en klovn til at få afsat tid til det, det her snakkede vi allerede om for 2 måneder siden, og for en måned siden fandt jeg det sted hun så skulle stå, det eneste hun skulle var at ringe til en bekendt, spørge om hun må låne en pony eller to til den anden hest hun havde, og så få flyttet den pony der skulle herhjem. Men der er bare ikke sket noget, og nu kommer studenterugen hvor jeg nok ikke er til gavn (men det vil have været ideell for ponyen så den kunne finde sig til rette) og bagefter uge 27 skal hun på ferie..
Øv altså! Er så opsat på det her, og det er ejer tydeligvis også når vi snakker om det, men hun har bare ikke tid - siger hun!
Undskyld kære HG! men skulle bare ud med det, har ikke de helt store hesteveninder jeg kan snakke om sådan noget
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
mar 2008
Hvis jeg skulle 'træne' derude, kunne jeg kun træne 1 gange om uge, 2 gange hvis jeg er rigtig heldig, og det synes jeg ikke det er helt fair. Men selvfølgelig lidt er bedre end ingenting
Det største problem er også bare omgivelserne, der bare ikke er optimale, men kæmpe vej, kun 2 heste hvor den ene hvert fald ikke kan stå alene osv.
jun 2013
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 434
mar 2008
mar 2008
Men der er stadig det problem at det er så langt væk, jeg vil gerne have muligheden for bare at gå ud til hende 5 min på folden for at bygge et forhold op, og det kan jeg nemlig hvis hun står herhjemme, derudover har jeg her mulighed for at få hjælp af andre og ikke stå med en hest helt alene.
Men kan godt se hun ikke behøves mere en 1-2 træningsdage
mar 2008
Ej jeg ved ikke!
jun 2013
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 434
mar 2008
Det sker nok aldrig alligevel