{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udveksling efter gym?
  • #1   15. jun 2014 Med en organisation, nej det tror jeg ikke. De fleste har en grænse der hedder at du må ikke være fyldt 18 inden du rejser. Men privat kan sikkert finde ud af noget smiley

• #2   15. jun 2014 Du kan godt tage på college efter gymnasiet, og tror da også du kan gøre det gennem en organisation. Jeg kender i hvert fald en pige, der efter gymnasiet tog et semester på college. Men er faktisk ikke helt sikker på, om hun gjorde det gennem en organisation..

• Frederikke A
    Frederikke A Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #3   21. jan 2015 Du kan altid tage på college efter du er færdig med 3.g, men grænsen for at komme på High School er 18 år, så hvis du er fyldt det når du er færdig, vil College være en oplagt mulighed.

Dog kan du blive Au Pair pige hvis det har en interesse også, hvor du så også vil komme til at bo i udlandet, og vil kunne tage aftenkurser på en skole, hvor du på den måde også vil kunne lære noget.

Hvis du evt. overvejer at tage på College, til hhv. USA, kan du tjekke EF (Education First's) hjemmeside ud, hvor de har en masse forskellige studier at tilbyde.
    Jeg rejste selv med dem til USA, hvor jeg i 11 måneder gik på High School i Minnesota, og hvor jeg boede hos en amerikansk familie. Ikke én eneste gang har jeg fortrudt den beslutning, og det samme med mit valg af organisation. EF er fantastiske til at sammensætte din rejse, og følger også op på hvordan det går i løbet af året.

http://www.ef-danmark.dk/aya/

Du kan tjekke hjemmesiden herover ud, og se om det er noget for dig. Hjemmesiden skulle gerne tage udgangspunkt i udenlands studier med EF.

- Frederikke

Kommentér på:
Udveksling efter gym?

Annonce