{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet pandebånd {{forumTopicSubject}}

Så blev det min tur til at prøve kræfter med pandebånd. Der er selvfølgelig kun brugt Swarovski sten og perler. Desværre har jeg ikke råd til at lave alle sammen på en gang, men massere af farve muligheder er der i hvert fald. Tjek linket ud, og se flere billeder. http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/439260-hjemmelavet_pandebaand

Stil endelig bare spørgsmål!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet pandebånd
  • #1   13. jun 2014 Hvor de flotte smiley
    Og hvor er du heldig at være så kreativ... er det svært at komme i gang? Og er det dyrt at indkøbe grej og materialer?
    Hvad er prisen ca for et pandebånd, hvis man ikke tæller sin arbejdstid ind?

• #2   13. jun 2014 Hvordan har du sat stenene/perlerne fast? Er det hotfix eller hvad er det?
    Og hvor har du købt swarovski stenene, og til hvilken pris :-)?

Har selv tænkt meget på at komme igang med sådan noget, det er jo bare en fed hobby og så ser det bare godt ud smiley Og så får man jo også nogle unikke pandebånd smiley

• #3   13. jun 2014 MaleneTilde; Nej jeg synes faktisk ikke det er vsært at komme igang. Det er meget forskelligt hvad det koster. Jo flere sten du køber, jo billigere. Det kan godt betale sig at shoppe lidt rundt på nettet. Jeg har fundet pandebånd hos AB rideudstyr til 89 kr stk. så kommer porto jo oveni. Det kommer også an på hvilke slags sten man køber. Swarovski er lidt dyrere end andre mærker. Prisen ligger vel mellem 220 og 275 kr som er det dyreste jeg har lavet.

• #4   13. jun 2014 Cecilie og Co: Jeg bruger denmodel der hedder 2058 UDEN horfix. Jeg har ikke prøvet hotfix. Plus jeg bruger en lille voks blyant, også købt over nettet, til at samle stenene op med og placere dem på limen. Jeg har købt både ved WM galleri og på Ebay. Og prisen er alt mellem knap 2 kr pr sten ned til 0,04 kr pr sten. De billige er selvfølgelig de små. De sidste jeg købte er jeg heller ikke sikker på er swarovski selvom de bruger samme betegnelse og model nummer, men de er virkelig god kvalitet. Ja det er rigtig sjovt, men det kræver en SUPER rolig hånd for at det kommer til at se ordentligt ud. Og lidt sans for farvesammensætning synes jeg også er en fordel, Less is more, som man siger smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet pandebånd

Annonce