628 visninger
|
Oprettet:
Part {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere.
Er det bare mig eller synes i også det er utroligt svært og finde en ordenlig part til sin hest/pony?
Har har i et stykke tid kigget efter en part til begge mine. Men når jeg så endelig finder noget så nægter de enten at betale eller også så skal hesten stå oppe af i landet. Er det kun mig der har den opfattelse at folk hernede i området ikke tager det at have en part som noget seriøst?
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.167
Amen altså nogle skulle lære de her piger om pli og høflighed.
mar 2013
Følger: 31 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 1.271
TROR at noget der måske kan gøre en stor forskel er, at mange forlanger super meget af rytteren til hesten, og man derpå har sværere ved at finde passende kandidater. - Ikke at det er en dårlig ting, for det er da fair hvis det er hvad man søger. Men ellers tror jeg bare man skal slække lidt på kravene, hvis det er 'akut'.
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.499
Første forsøg, var en lille dreng, der bare skulle have en ridetur i ny og næ. De nåede så langt, at de kom og prøvede ham to gange, men så var det koldt, og de ville ringe når det blev lidt varmere. Vi hørte ikke mere.
Anden gang var en 13-årig pige der skrev, at hun søgte en part til hygge/trick. Hun kom og mødte ham, og brugte lige et par gange på at se ham an - og selvom han en af de første gange lige valgte at give hende en tur i mudderet ved at trække hende afsted, så er hun der endnu, flere gange om ugen - og vores ellers ikke allemandspony virker som om han bare er rigtig glad for hende.
okt 2006
Jeg ville have 400 kr. for det, for 2 gange om ugen + det løse. Hesten kunne gå M klasser, var fuldstændig trafiksikker, stor ridebane på stedet, samt ridehus. Den sødeste hest og så nem i alm. omgang. Jeg skrev at man skulle være på LB niveau, to piger skrev til mig, at det havde de altså aldrig redet, og det var slet heller ikke det, det skulle komme an på. Men han var 175 og vejede 780 kg. så man skulle altså selv kunne styre ham og ride ham rundt. så vi begyndt at aftale tid og dag og så stoppede begge med at svare.
Jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i det. Jeg har som sagt aldrig haft egen hest, men derimod snart været naboerne rundt og jeg syntes selv, at jeg altid har været pligopfyldende. Jeg har altid haft alle heste mere eller mindre for mig selv og derfor også haft det nemt, men at være så userisøs omkring sine hendvendelser er noget svineri syntes jeg. og det syntes jeg virkelig, skifter man mening undervejs, jamen så kan man melde det ud istedet for bare at stoppe med, at svare. Jeg endte med at tage annoncen ned fordi jeg simpelthen ikke gad det pjat mere
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 60 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 16
okt 2006
Jeg har intet imod at man skifter mening undervejs, men jeg har imod at man bare stopper med, at svare, jeg syntes det er yderst uhøfligt og jeg kunne da aldrig nogensinde selv finde på det, måske også derfor jeg finder det så forkert
Part