Waterhorses.dk Waterhorses.dk
http://www.waterhorses.dk
Beta-testere søges til WHv2.1 inden vi åbner. Vi åbner for beta snart (ingen konkret dato endnu, kommer senere.. )
Der vil højst sandsynlig gå uger eller måneder fra beta-testerne bliver lukket ind, til vi faktisk åbner. Derfor skal beta-testerne også forvente en side, med fejl og mangler. Beta-testerne skal på siden for at teste hvordan den kører - og komme med forslag til eventuelle ændringer.
Jeg forventer at beta-testerne er brugere, der faktisk har lyst til at være på siden, når den endeligt åbner.
Beta-VHTer søges også. Du er som udgangspunkt almindelig VHT, men i stedet for først at være det når siden åbner, så er du det fra beta-versionen. (skriv pb hvis dette interesserer dig)
Krav til beta-testere
[list][*]Skal være på siden jævnligt, ellers mister du din beta-rettighed (du har dog mulighed for at registrere dig på almindelige vilkår med alle ikke-beta-testere når siden åbner)
[*] Skal have et pænt sprogbrug, og være villig til at gøre denne side en god side. Idéer modtages derfor meget gerne.
[*]Det er forbudt at dele billeder og adgang til beta-versionen. Hvis dette sker mister du din beta-rettighed (med samme vilkår som i punkt 1)[/list]
Jeg regner med at vælge mellem 10 og 20 beta-testere.
Det vil jeg gerne vide om dig:
Navn:
Alder:
Hvorfor skal du være beta-tester?
Hvad gør dig kvalificeret til at være beta-tester?
Har du været på lignende hjemmesider før, eller en del af beta-versioner?
Er der andet relevant?
SNEAKPEAK:
[img] http://i.imgur.com/7g169MN.png[/img]
[img] http://i.imgur.com/QCj2Jz1.png[/img]
dec 2009
Følger: 26 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 112 Svar: 632
Navn: sasha
Alder: 13
Hvorfor skal du være beta-tester?
Navn:
Alder:
Hvorfor skal du være beta-tester? Har været på waterhorse før, og kunne godt lide ideen med det hele og den måde den var sat op på, så syntes det kunne være sjovt at se den igen
Hvad gør dig kvalificeret til at være beta-tester? I øjeblikket har jeg massere tid til at prøve den af, så kan hurtigt komme med feedback
Har du været på lignende hjemmesider før, eller en del af beta-versioner? Var på waterhorse før den blev lukket. Har været beta tester på howrse for de nye ting der skulle komme
Er der andet relevant? Tror jeg ikke
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 39 Svar: 196
Jeg skriver til alle privat lidt senere på ugen / i starten af næste uge (senest).. Må bare håbe der kommer nok der gerne vil!
dec 2009
Følger: 26 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 112 Svar: 632
jan 2009
Følger: 48 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 671
Navn: Emma
Alder: 15
Hvorfor skal du være beta-tester? Jeg har før været på Waterhorses, kom dog aldrig ordenligt igang da jeg ikke kunne få fat i en hest. Har tænkt over, om spillet stadig kører. Jeg vil gerne finde et rigtig godt spil, da jeg godt kan lide nethestestutterier osv
Hvad gør dig kvalificeret til at være beta-tester? Jeg har altid min iphone eller iPad med mig, og har tid til at være meget aktiv.
Har du været på lignende hjemmesider før, eller en del af beta-versioner? Jeg har været på mange små nethestestutterier, net-hesten.dk, net-katten.dk minstald.dk, Nons.dk på nogle af dem er jeg stadig aktiv.
Er der andet relevant?
Jeg tegner på PC, og kunne godt være interesseret i at være tegner, skriver en PB når jeg har fri fra skole
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 39 Svar: 196
Waterhorses.dk