{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Hvilken typestøvle? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg skal ud og have mit første par læderstøvler smiley
Men jeg står i den situation at jeg er i tvivl om, hvilken slags det skal være. Jeg er dressur rytter, men springer også lidt. Er det bedst at få den med eller uden snørebånd og skal det være en dressur eller springmodel?

Kender i evt. et godt mærke? smiley

-Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken typestøvle?
  • #1   11. jun 2014 Hej! Jeg har et par super fede læder ridestøvler til salg (tjek min annonce) Det er en allround støvle, hvilket vil side man både kan ride dressur i dem og spring! De er af mærket Sergio Grasso smiley

• #2   11. jun 2014 Hvis du gerne vil starte dressurstævner må du kun have diskret og meget lidt snørrebånd nede ved anklen og IKKE hele vejen op.
    Jeg ville an befale dig Derby, det mærke er jeg en stor tilhænger af og jeg har selv de flotteste støvler derfra! smiley

OBS: Nye læderstøvler SKAL gøre ondt i et godt stykke tid, ofte op til et par måneder. Dette skyldes at læderet udvider sig i starten, så hvis du køber nogle der 'passer' ja så passer du dem ikke ret længe. Spørg derfor om hjælp i butikken, og nogle plastre for at undgå slidsår (jeg blev skrabet omkring knæhulen).

Kommentér på:
Hvilken typestøvle?

Annonce