2.036 visninger
|
Oprettet:
Hvad spiser jeres katte af mærkelige ting? {{forumTopicSubject}}
Jeg har to katte, Joey, Maine Coon på 2 år og Penny, huskat på 1,5 år.
Jeg sad lige og spise et stykke gulerodskage, hvilket Penny elsker, og kom til at tænke på hvad mon jeres katte kan lide?
Joey er generet ret kræsen, han vil helst bare have sit tørfoder og så vådfoder hvis det er blandet op med vand, men stykkerne gider han ikke æde. Et stykke salat kan han også godt finde på at æde, lidt tun fra dåse og så stueplanter.. Haha
Penny derimod elsker gulerodskage, chips(mest barbecure eller ostepops), popcorn, ost, knækbrød, tun, kylling, yougurt osv
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
Miss Dahlia (ragdoll)
Jazz (Ragdoll)
og Buff (british shorthair)
de er alle sammen virkelig kræsne og æder kun deres tørfoder og så får de rejer hver aften. vi har lært at de skal sætte sig ned inden de får dem. virkelig sødt! og ellers fanger de fugle. denne opgave deles de om. Dahlia fanger dem, Jazz dræber dem og Buff spiser dem. så spiser de ellers bare græs. kedelig katte
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
Først efter 4 år fangede han en mus, og først 3 år senere spiste han en - og han kunne stadig ikke helt se meningen med det xD
Den ene af vores to nuværende katte har en fortid som staldkat, så hun spiser ALT undtagen diverse grøntsager. Den anden af vores katte spiser ret normalt, elser kød og spiser da sin mad, men så er han også super glad for rugbrød??? Han elsker at sidde og gumle det i småstykker
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
Så får de vådkost til aften hver aften og de guffer de i sig. Men den ene skal have det most før hun rører det.
aug 2011
Følger: 2 Emner: 7 Svar: 50
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Han blev utroligt nok 19 år på trods af hans sære forhold til lakrids og cigaretter.
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Men noget hun ELSKER er Danone, det er UMULIGT at havde det i fred for hende, så snart hun hører det bliver tager ud af køleskabet, så er hun der, og så venter hun troligt på at få lov til at slikke skålen ren.
Da hun var yngre var hun tosset med chokolade, men det er ikke så slemt mere.
Og så får hun altid vil til at slikke skeen ren når jeg har lavet dip.
Men den bette på omkring 3, hun må være den mest kræsende og underlige kat jeg til dato har mødt! Hun kan lide hendes tørfoder (og KUN Specifik fra dyrlægen), Creme Fraise og mener det er laget ost også hun kan lide.
Hun kan ikke lide vådfoder eller nogen form for fisk, hverken rejer, tun, laks, intet, hvad pokker er det for en kat der ikke kan lide fisk?! xD Hun kan heller ikke lide leverposteg. x)
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Den spiser næsten ingenting andet, medmindre det er en lille smule med håndfodring. Mor var meget imponeret da jeg fik den til at slubre lidt sovs i sig. Den fik også en julegave af naboen: Lækker, økologisk laks, nærmest fars, i små pakker. Ikke om den gad æde det
Min fars kat spiste alt hvad vi serverede for den. Men det var ikke så mærkeligt: Bare tørfoder, leverpostej og rester.
sep 2010
Følger: 23 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 83
Hvad spiser jeres katte af mærkelige ting?