{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Skal vi deltage i championaterne?? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg vil hoere jer, om i mener at min hest er klar til at gaa 5 aars championaterne? Ja, den kan sagtens gaa programmet, men jeg vil helt ikke deltage for at ligge i bunden.. Har kun haft den i 1,5 maaned, ved ikke om der mangler mere afskub. Saa vil hoere om i mener at dens gangarter kan vaere med? Har foer deltaget til 4 aars championaterne, med en anden hest, hvor jeg blev lidt skuffet..

https://www.youtube.com/watch?v=sVa1E13ii4s

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal vi deltage i championaterne??
  • #1   4. jun 2014 Dejlig hest du har men efter min mening når jeg ser hvad der ellers stiller op normalt så tror jeg desværre ikke at det kan være med i toppen.
    Jeg ville nok heller, hvis det var mig, tag ud og få en masse erfaring til de "alm" stævner, der ville du helt sikkert kunne være med.

• #2   4. jun 2014 Ja, vil os hellere høre sandheden fra folk, så de heste Andreas havde med til kvali sidste år, og der er der jo ingen amatør ryttere der kan være med smiley

• #3   4. jun 2014 Jeg regner med at starte 5-års championet i dressur på min hoppe. Hun er ganske vidst ud af springafstamning, men fungerer som dressurhest.

Hun kan nok ikke hamle op med nogen af de gangmaskiner der kommer (selvom hun har fornuftige gangarter) - men jeg synes, det er sjovt at have muligheden for at deltage i et championat smiley Hendes styrke ligger i galoppen og at hun ikke kigger på noget, så hun vil da nok kunne gå til mere end nogen af de lidt "overtændte" dressurheste smiley

Men det kommer jo an på, hvad du selv vil - enhver hest kan jo også have en dårlig dag, hvor de ender i bunden. Vil du gerne derimod have oplevelsen, så synes jeg da, du skal gøre det smiley

• #4   4. jun 2014 nej det tror jeg heller ikke, desværre smiley
    Men jeg personligt kan 100 gange bedre lide at se din hest end hans heste men jeg ville gerne være ærlig overfor dig når du spørg og derfor det svar som jeg gav dig smiley

• #5   4. jun 2014 Man kan jo aldrig være med nå toprytterne kommer med deres helt dyre heste..

Så sys måske mere man skal tænke det som at man skal gå efter en god procent/udtalelse og et godt ridt..

Jeg sys personligt et championat tæller meget mere end et almindelig lille stævne.. sys hesten ser god gående ud, så hvis det havde været mig havde jeg da givet det et forsøg og håber på et godt ridt det sys jeg personligt er det vigtigste.. Det ingen synd og tabe hvis det nogle virkelig gode og kvalitets heste man gør det til.. hellere det end og vinde mod skod heste =)

• #6   4. jun 2014 Jeg tror jeg ville tage med - selvfølgeligt kan man ikke hamle op med Andreas, men hvis du fokuserer på bare at få en god oplevelse og et godt program ud af det, skal det nok gå!

Der kommer massere af stævner i fremtiden, championater er jo kun nu, hvor den er ung smiley

• #7   4. jun 2014 Dejlig hest .. Tror du vil ende på 7,5.
    Fik en 4 års videre i Holstebro , der var niveauet dælme højt.

• #9   5. jun 2014 Vi proever, saa maa det gaa som det gaar smiley vi oever os lige med tre starter i la1 inden! saa ser jeg hvad de dommere siger. Tak for alle jeres svar smiley

• #10   5. jun 2014 Altså du kan bestemt ikke være med i toppen, men jeg tror heller ikke du vil være helt i bunden. Den galoppere helt fantastisk, traven er god, men der mangler lidt samling og afskub, Skridten er knap så god, muligvis du skal løsne lidt fortil.

Jeg ville stille op, hvis jeg var dig.

Kommentér på:
Skal vi deltage i championaterne??

Annonce