449 visninger
|
Oprettet:
Skal vi deltage i championaterne?? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg vil hoere jer, om i mener at min hest er klar til at gaa 5 aars championaterne? Ja, den kan sagtens gaa programmet, men jeg vil helt ikke deltage for at ligge i bunden.. Har kun haft den i 1,5 maaned, ved ikke om der mangler mere afskub. Saa vil hoere om i mener at dens gangarter kan vaere med? Har foer deltaget til 4 aars championaterne, med en anden hest, hvor jeg blev lidt skuffet..
https://www.youtube.com/watch?v=sVa1E13ii4s
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
Jeg ville nok heller, hvis det var mig, tag ud og få en masse erfaring til de "alm" stævner, der ville du helt sikkert kunne være med.
okt 2004
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 8 Emner: 50 Svar: 88
sep 2005
Følger: 82 Følgere: 89 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 1.607
Hun kan nok ikke hamle op med nogen af de gangmaskiner der kommer (selvom hun har fornuftige gangarter) - men jeg synes, det er sjovt at have muligheden for at deltage i et championat Hendes styrke ligger i galoppen og at hun ikke kigger på noget, så hun vil da nok kunne gå til mere end nogen af de lidt "overtændte" dressurheste
Men det kommer jo an på, hvad du selv vil - enhver hest kan jo også have en dårlig dag, hvor de ender i bunden. Vil du gerne derimod have oplevelsen, så synes jeg da, du skal gøre det
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
Men jeg personligt kan 100 gange bedre lide at se din hest end hans heste men jeg ville gerne være ærlig overfor dig når du spørg og derfor det svar som jeg gav dig
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Så sys måske mere man skal tænke det som at man skal gå efter en god procent/udtalelse og et godt ridt..
Jeg sys personligt et championat tæller meget mere end et almindelig lille stævne.. sys hesten ser god gående ud, så hvis det havde været mig havde jeg da givet det et forsøg og håber på et godt ridt det sys jeg personligt er det vigtigste.. Det ingen synd og tabe hvis det nogle virkelig gode og kvalitets heste man gør det til.. hellere det end og vinde mod skod heste =)
maj 2007
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 7 Emner: 25 Svar: 456
Der kommer massere af stævner i fremtiden, championater er jo kun nu, hvor den er ung
jul 2007
Følger: 164 Følgere: 163 Heste: 6 Emner: 23 Svar: 720
Fik en 4 års videre i Holstebro , der var niveauet dælme højt.
okt 2004
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 8 Emner: 50 Svar: 88
sep 2008
Følger: 294 Følgere: 316 Heste: 20 Emner: 240 Svar: 1.392
Jeg ville stille op, hvis jeg var dig.
Skal vi deltage i championaterne??