{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til gyser historie
  • #2   3. jun 2014 det er mindst

• #4   3. jun 2014 Okay, nu prøver jeg lige at skrive noget her på 20 sekunder smiley
    2 drenge/piger er ude på telttur om aftenen da det begynder at blæse op og der kommer mørke skyer ind over himlen. De befinder sig i en skov, men da de forsøger at tænde deres lygte er strømmen gået ud.
    Begge drenge/piger er ude for at samle brænde til et bål, men teltet river sig løs i blæsten og da de kommer tilbage er det væk. De vælger at forsøge at finde et andet sted at overnatte da der ikke er nogen mobildækning.
    De går rundt i skoven og kommer til sidst til en sti som de følger og som fører dem op til et hus der faktisk mest ligner et stort skur.
    De går inden for og undersøger værelserne så godt som muligt i mørket og finder en plads på gulvet hvor de ligger sig til at sove mens stormen rusker i huset der dog står lidt i læ af træerne og derfor ikke falder ned omkring ørerne på dem.
    Begge drenge/piger ligger sig til at sove ,men meget hurtigt bliver den ene vækket af en svag lyd...

Forhåbentligt kan i selv finde på resten - her var i hvert fald en start smiley

• #7   3. jun 2014 Mareridt har du vel haft på et tidspunkt, så dem kan du fx skrive om. Tag et ud og skriv om det. Det gør jeg altid, når jeg mangler idéer smiley

• #8   6. jun 2014 mange tak de er meget gode

Kommentér på:
Hjælp til gyser historie

Annonce