1.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hårfarvning.. Hjælp... Hårfarvning.. Hjælp...

Hej HG.

Jeg opdaget at på den blonde hårfarve jeg har købt til at lave striber så står der at den ikke må bruges i allerede farvet hår!! smiley Det er snak om farven Schwarzkopf Live Color XXL i farven 00A Absolute Platinum.. Hvad sker der hvis jeg striber det alligevel??

Nu er mit hår mørkebrunt men er naturlig blond.. Valgte en så lys farve da jeg tænkte det ville være sværere at få det lyst når mit hår er så mørkt og jeg ville kun stribe det pga. mere naturlig eftervækst...

Hjælp! smiley

Mvh TT

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfarvning.. Hjælp...
  • #2   23. maj 2014 Ok... Kan den købes i Føtex?? smiley
    Og forsvinder min mørkebrune farve helt?

• #5   23. maj 2014 Striberne skal være meget tynde. Jeg striber ikke for at have striber men for at ud væksten ikke skal være så tydelig. Vil ikke blege håret da det slider så meget...
    Hvad kan ske tror I når der står at farven ikke må bruges i hår der er farvet??
    Mvh TT

• #7   23. maj 2014 Ok smiley Så forsøger jeg smiley Nu er det mørkebrunt smiley

• #9   23. maj 2014 Jeg har prøvet at bruge alm. blegning til farvet hår og det var ingen succes, det eneste der blev bleget var min udgroning smiley du skal have fat i noget stærkere der kan fjerne farve og det kan fåes i Bilka så mon ikke også Føtex har det ?

• #10   23. maj 2014 På mit profilbillede har jeg mørkt hår der har været farvet, og lyse spidser som er farvet med præcis den hårfarve som du nævner. Det har fungeret udmærket her smiley

• #12   23. maj 2014 Stald jacobsdal: Jeg er også rigtig glad for det. Troede jeg ville blive træt af det, men har haft det i over et halvt år nu smiley
    Det er faktisk ikke så svært at lave, og min mor hjælper mig. Vi bruger faktisk hesteelastikker som vi sætter i håret først, så man kan se hvor langt om man skal farve, så man er sikker på at det lyser kommer til at følge formen på ens eget hår. Når bare man bruger elastikker og små totter, så er det nemt. Første gang gjorde min mor det uden, og det var en katastrofe x)

• #14   23. maj 2014 Smut - Siger du at du havde farvet dit hår mørkt og så lyse striber nederst? smiley

• #15   23. maj 2014 Jeps - det var bare ikke striber jeg farvede nederst, jeg farvede det hele af mine spidser ;o) Men ja, jeg farvede med den samme hårfarve som du nævner, efter at jeg havde farvet håret mørkt.

• #16   23. maj 2014 Super smiley Mange mange tak smiley Du er dagens helt smiley Men jeg burde nok undgå at lave striberne helt til bunds da jeg allerede har noget der har vokset ud ikke?? smiley Eller er det lige meget??

Hilsen TT der aldrig har haft striber smiley

• #18   23. maj 2014 smiley smiley Dette bliver spænende smiley smiley Lol smiley

Ender vel med at jeg i morgen går med tørklede smiley

• #20   23. maj 2014 Min veninde har en sådan hætte jeg har lånt hvor man bruger en pinde til at tage håret ud af hullerne og så farve det smiley Min andre veninde skal hjælpe mig i aften så jeg skal ned til hende, spise og farve hår imens børnene ser Disney show smiley

• #22   23. maj 2014 Nej smiley Og min mand dugger ikke til sådant noget siger han selv smiley Så han må jo hellere slippe smiley Også endnu en god undskyldning for tøsehygge da min venindes mand er til den årlige fiskeweekend smiley

• #23   23. maj 2014 På mit billede er mine spidser farvet 3-4 gange. Du kan lige skimte der hvor det ''skiller'', at toppen af det lyse ikke er helt så lyst som det nederste. Det er jo fordi at jeg har farvet længere oppe end første gang jeg farvede det smiley Det er jo lidt en smagssag, jeg kan godt lide overgangen, jeg synes det får det til at se lidt mere naturligt ud smiley Du kan evt. bedre se overgangen på billedet herunder, der er det farvet 2 gange.
    Held og lykke med hårfarvningen! Jeg er rigtig glad for lige præcis den hårfarve, da den er forholdsvis mild ved mit hår smiley

profilbillede
  • #24   25. maj 2014 Update smiley Glemte helt at fortælle om resultatet.. Blev lidt skuffet da jeg troede det skulle blive meget lysere.. Det blev en smule lysere smiley Så jeg tager nok en til om nogle uger smiley

Mvh TT

• #26   25. maj 2014 Jeg plejer gerne at lade mit sidde i en god halv time (35 min ca), så synes jeg det virker bedst smiley

• #27   25. maj 2014 Jeg lod det sidde 45 min smiley

Kommentér på:
Hårfarvning.. Hjælp...

Annonce