825 visninger
|
Oprettet:
Piercinger {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer kraftigt at få lavet mit 7'ende hul i øret hos en piercer. Jeg har altid fået dem skudt i, og er lidt nervøs for om det gør ondt. Hvad er jeres erfaringer og holdninger til piercere?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Har kun hørt det at blive piercet skulle være bedre end at få dem skudt
maj 2014
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 7
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Jeg kan lige finde videoen hvorfor lige om lidt
Men nej jeg har fået piercet min navle og bagefter tænkte jeg (var det det?)
Det lyder meget smertefuldt nu hvor det er en nål som skal igennem kroppen men det gør slet ikke så ondt som man forventer det skal gøre
- Plejer at sige "det er en smerte man overlever"
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
jun 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.337
DOG ville jeg kraftigt anbefale at du vælger en piercer til at skyde dem i, fremfor en smykkeforretning, hvis du vælger at få dem skudt. Da de er uddannet til det, og er meget bedre til at skyde rigtigt og lige i forhold til arbejdere i smykkeforretningerne. Jeg har fået skudt flere så skæve, at de måtte pilles ud efter en måned, fordi stangen simpelthen var for kort, når de skulle sidde så skævt.
Så hvis det var mig, ville jeg få alt i ørene skudt i ved en piercer, og alt udenfor ørene piercet i af en piercer selvfølgelig ;-)!
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Hvor ondt det vil gøre, kommer an på hvor den skal sidde i øret. Øreflipper gør ikke så ondt, men bruskpiercinger gør jævnt ondt.
En piercing vil altid gøre ondt i større eller mindre grad, men det er overstået hurtigt. En nål glider igennem hud som en varm kniv i smør. Få du den lavet ordenligt og professionelt i stedet for at få det skudt i.. Det vil ALDRIG være sterilt at få noget skudt i, ligemeget hvad folk siger. Rent, ja, sterilt, nej, nej og atter nej.
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 122
De andre 3 huller er skudt i. Det første i øreflippen for 10 år siden og de to andre er "helix"-piercinger som sidder i den øverste del af øret. Det giver næsten sig selv hvorfor det blev gjort med pistol for 10 år siden og mine helix piercinger kunne jeg få billigt.
Jeg kom lige ud på et sidespor, jeg ville vælge en piercer
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 412
Jeg har selv piercet 3 huller i mine ører og det gjorde ikke rigtig ondt. Det værste var at sætte øreringene i xD
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
Var dog så ufatteligt dum at få skudt en i næsen, den er der stadig bøvl med her 6 mdr efter...-.-
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
Så fik jeg navlepiercing som 17 årig, selvfølgelig piercet og jeg blev så dårlig at jeg besluttede ALDRIG at blive piercet igen.
Dog som knap 22 årig (sidste år) tog jeg mig sammen og fik lavet en labret (i læben) og det var slet ikke slemt!
Vil dog også sige at jeg er ikke pivet, jeg har ligget og slumret mens jeg blev tatoveret på ryggen og har født et barn uden bedøvelse - men den navlepiercing slog mig ud af kurs dengang
Piercinger