{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Færdig lavet mad? {{forumTopicSubject}}

Spiser i meget færdig lavet mad? altså sådan noget mad du kan købe i butikkerne, og som der bare lige skal smides ind i ovnen i 10 min. eller sådan noget. I så fald hvad spiser i så mest af? og hvad synes i om det?
Selv spiser jeg kun de der nudler, som der bare lige skal have noget kogende vand, over sig. Ellers prøver jeg at ungå at spise det så meget så mugeligt da jeg synes det er ulækkert med alle de konseveringsmidler o.s.v der er i.
Men nu vil jeg gerne høre hvad i har at sige smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Færdig lavet mad?
  • #1   9. maj 2014 Rør det ikke med en ildtang..

Godt være det er snobbet.. Men herhjemme vil jeg helst købe alt øko og kigger ofte bag på tingene for at se hvad der er i.

Elsker at lave mad og det skal da kun være af ordentlig kvalitet smiley

• #3   9. maj 2014 Fra tid til anden får vi forårsruller. Dem der laves i ovn

Sjældent frysepizza eller forloren skildpadde på dåse.

Endnu mere sjældent får vi andre slags frosne færdigprodykter (fyldt rødspætte fx)

Det smager fint, jeg synes bare det er for dyrt.

Jeg går mere op i at jeg kan købe danske råvarer når jeg ellers laver mad, end nødvendigvis økologiske.

• #5   9. maj 2014 Jeg laver alt vores mad selv vi har selv kalv og gris fra egne dyr så at det bare at købe tilbehør
    Jeg bager også vores brød selv rugbrød og boller ol.
    Jeg har en rigtig dum mave som ikke finder sig i alt mulig mad
    Selv om jeg ikke var sammen med lige den mave hade jeg alivel selv lavet alt vores mad
    VH
    Annette

• #6   9. maj 2014 Spiser det nærmest aldrig. Får det dårligt over at jeg ved hvor ulækkert det er, mister helt appetitten.

• #7   9. maj 2014 Line: 400g. kød til 10 dage? smiley

Jeg laver for det meste store potioner mad, når jeg har god tid, fryser dem ned i potioner, så jeg altid har "færdig lavet" mad, som kun lige skal i mikroen. Selvfølgelig fryser jeg ikke pasta, kartofler og ris ned, så det skal lige laves, men det er jo nemt smiley

Jeg har dog en dårlig vane med de nudler, som jeg ofte spiser til frokost, hvis jeg ikke spiser på arbejdet smiley
    Hvis det skal være færdig lavet mad, kan jeg godt lide de der butterdejs ting med kylling og bacon.
    Nogle gange er der da også frysepizza i fryseren, hvis jeg har haft en travl dag, og ikke lige har fået taget noget op af fryseren smiley

Da jeg arbejdede som landmand, var det ofte færdiglavet mad, da jeg ikke rigtig havde noget køkken. Men dem med kartofler, smager ikke så godt, og brændende kærlighed, er ikke med bløde løg, men ristede løg, hvilket jeg ikke kan lide.

• #8   9. maj 2014 Det eneste færdigmad jeg vil spise er de dér thaibox fiduser... Men det hører de ekstreme sjældenheder til.

Ellers vil jeg ikke røre det, jeg foretrækker at lave min mad selv.. Frysepizza er heller ikke noget jeg gider at spise... Så skal jeg ihvertfald være så sulten at jeg er bange for at kollapse, hvis jeg intet får..

• #10   9. maj 2014 alt for tit... og tror på at det bliver endnu værre når jeg flytter hjemmefra..

puha.. det er ikke godt! smiley

vil næsten påstå at jeg er blevet afhængig af nudler..

• #11   9. maj 2014 Line: Nå ja, så kommer du mere i end jeg gør smiley Her kommer der kun godt med tomater, majs og nogle gange gulerødder (de er ikke så gode, når de bliver frosset ned), men jeg spiser også meget, så i sådan en potion vil der nok være til 2 - 3 dage smiley

• #12   9. maj 2014 Line: Det ved jeg smiley
    Men fortrækker selv at lave maden - elsker madlavning smiley

• #13   9. maj 2014 Alt for meget. Især frysepizza og thaiboks. Det smager så godt jo. smiley

• #15   9. maj 2014 Syntes det er lidt morsomt at folk syntes det er så ulækkert. Hvis man ikke lever fuldstændig økologisk indtager man basicly det samme i støre eller mindre grad ved "selv" at lave mad eller ved at gå ud og spise.

Men nej, jeg spiser ikke rigtig færdigmad, men guuud hvor er det fristende når man ikke lige har tid til at lave mad og man står imellem en skive rugbrød eller et eller andet der ser nemt og lækkert ud!
    Mit problem er, at der er alt for meget salt og olie i færdigmad i forhold til hvad jeg selv bruger. Og så er jeg vegetar, så udvalget er ikke så stort, hehe.

• #16   9. maj 2014 Camilla - Nu er der jo noget imellem økologisk og boller i karry på tube. smiley

Desuden, vi taler ikke fast food vel? For det spiser jeg ihvertfald tit^^

• #17   9. maj 2014 aldrig når jeg har manden hjemme...... hvis han er på rejse kan jeg godt finde på at købe færdig mad der bare skal varmes.

for mig er mad ren overlevelse, bare det smager godt så jeg er helt ligeglad med hvad det er for noget..... om det er økologisk eller ej siger mig intet, jeg kan ikke smage forskel alligevel, og jeg vil ikke betale ekstra fordi det er økologisk.

jeg skal bare have noget i maven så jeg kan komme videre.

• #18   9. maj 2014 Det sker nærmest ikke for mit vedkommende.
    Jeg synes ikke, at det er ulækkert. Jeg kunne sagtens spise nogle af de der thai-boxe og forårsruller, hvis jeg havde råd og hvis det ikke var så usundt smiley

• #19   9. maj 2014 Elsker de der fryse pizzaer "bagt på stenovn" fra doktor ødker

Dem får jeg rimelig tit gennemsnitlig 3 gange i måneden (tror jeg nok)

Så spiser jeg en gang i mellem de der Yum Yum gennemsnitlig 1 gang i måneden

Så er der sådan noget som pomfritter og is der bare er nemmere at købe færdig lavet som jeg får

• #20   9. maj 2014 Køber sjælendt andet end forårsruller.. Er vold kræsen! Dog er jeg blevet stor tilhænger af de forskellige salater, som Føtex's delikatesse selv laver, eller dem man kan få i Netto med alt muligt.. Det er guf smiley

Kommentér på:
Færdig lavet mad?

Annonce