{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Indbrudstyv! eller bare gået forkert? {{forumTopicSubject}}

Ja, for næsten præcis 2 minutter siden skete følgende:
Jeg er taget hjem fra skole da jeg har det ret dårligt, og for det første ikke kan holde ud at være der (mit hoved føles som dårlig havregrød) og for det andet heller ikke vil smitte en eller anden.
Jeg havde sat mig ned i stuen for at åbne min computer og se om jeg måske kunne lokke min hjerne til at lave lidt lektier uden dø. Jeg var gået i gang med det, da jeg så ser en ung mand på maks omkring de 20 kommende gående hen af vores teresse!

Vores stue er udstryret med store vinduer ud til vores teresse, plus en skydedør, og både teresse, have og stue ligger så man skal ind igennem en havelåge, hen over græsplænen, rundt omkring stuen (stikker ligesom ud fra resten af huset) og så er man på teressen. Han går og kigger ind af vinduet og får så øje på mig der kigger på ham. vi har øjenkontakt i 1-2 sekunder så vender han om og skynder sig i rask gang væk.

Var det bare en tilfældig person som var gået forkert, eller tror i måske det var en som ville tjekke om huset var tomt inden man brød ind? Vi har ingen bil i indkørslen lige nu, og alt lyset er jo slukket, plus at det er midt i arbejds/skole tiden.

Hvad tænker i? Er det noget som man skal melde til politiet eller bare ringe til dem for at høre om der eventuelt har været indbrud her i nærheden som er blevet opdaget når folk kom hjem?
Jeg har virkelig brug for jeres råd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrudstyv! eller bare gået forkert?
Kommentér på:
Indbrudstyv! eller bare gået forkert?

Annonce