{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Er ved at blive bims af mit øje! Pollen-allergi ?? {{forumTopicSubject}}

Mit højre øje løber konstant ud af siden, samme tid svier det også en smugle. Der er intet med det venstre og det er kun når der kommer sol og lidt vind. Solbriller hjælper ikke.

Jeg har fået nok af læger, da jeg i forvejen har nældefeber og har været til flere undersøgelser, hvor jeg kun får svaret, at de ikke kan gøre noget. smiley

Derfor har jeg fået foretaget prik-test.

Det hjælper ikke med diverse allergi-piller, som jeg i forevejen tager pga. nældefeberen.

Andre der døjer med noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er ved at blive bims af mit øje! Pollen-allergi ??
  • #2   29. apr 2014 Det gør jeg så også hvis jeg ikke tager en pille hver anden dag.. Får bare en masse krædsemærker smiley

• #4   29. apr 2014 Det samme gør mine øjne ligenu.. Det er også kun venstre øje.. Det så irriterende.

• #5   29. apr 2014 Mit øje klør og løber også i vand. Og så nyser jeg heeeelt vildt., når græsset begynder med det der pollen. Og det føles sådan set som at gå med en forkølelse hele sommeren. Det er forfærdeligt..
    Men lige til mine øjne, så hjælper det faktisk helt vildt med øjendråber. Min mor har også allergi, og hun får en pakke øjendråber, hun lægger i køleskab, og så hjælper de helt vildt meget på øjnene.
    Ellers hvis det er mod pollen-allergi, kan du få en sprøjte. Vist nok med binyrebarkhormon. Der er bare super mange bivirkninger (ting som regnbuesyn?!! wtf, jeg ville sgu godt se regnbuer overalt...) og den hjalp ikke mig sidste år, så den vil jeg ikke have igen.
    Men det er jo en mulighed for dig at prøve den?

Kommentér på:
Er ved at blive bims af mit øje! Pollen-allergi ??

Annonce