Min pony Marabou, sparker og bider.. {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen .. Jeg har problemer her kan i se hvad jeg skrev sidste gang og det er bestem ikke blevet beder..
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=102998
Han har lige sparket Belville så vi måtte tilkalde akut dyrelæge og hun skulle syes og hun er bliver aldrig ride hest igen , han har sparket og gået amok på ALLE der komme ind på hans fold.. idag lod han som om han var bange for smeden og løb ud af døren med min mor så hun faldet ned på gulvet og kom til skade, det gjorder han 3 gang i træk.
Han stejler op at alle der prøver at trække ham ind fra fold og sparker ud med sine forben ..
Men han gør det ikke med mig, kun med andre ?1
Vil i ikke godt hjælpe mig ! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre )': jeg elsker den pony og vil for alt i verden ikke af med ham, men det er måske den sidste udvej )': HJÆLP !
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 75 Heste: 10 Emner: 165 Svar: 1.520
Du skal ikke snakke om dårlig opdragelse for det er det overhovedet ikke ,, den pony har lært i hovede og røv..
Han kommer på fold fra . 6 om morgen til kl. 4-5 stykker om eftermiddagen. han har været sammen med andre heste og han går amok på alle de andre .. han står fra og med i morgen på alene fold da vi ikke vil have flere skader på hestene .. Han har både stået sammen med andre vallkaer og hoppe med han gør stadig det samme.
Han har to bolde på folden og i boksen han har en slikke sten og en rigtig står big balle han kan spise af. vi har prøvet med alt legetøj og det hjælpe ikke ..
Men han er jo ike sådan overfor mig ? kan det være han føler omsågs svigt? jeg er igang med 10 klasse så har ike lige så meget tid til ham ? det er mest min mor ?
maj 2006
Vi har haft en kepraktor ude og hun siger der ikke er noget galt .. dyrelægen der var hos Belville sagde også at det ikke var noget der gjorder ondt på ham ?
maj 2006
Problemet er at dem der er i vores område køre ikke ud og han kan ikke gå i trailer ..
Jeg tror jeg vil prøve her i weekenden at starte forfra .. altså gå ture med ham og sidde nede i ridehuset med ham og snakke til ham .. det kan godt være det lyder dumt ..
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9 Svar: 1.626
Og når du så endelig er hos ham, så vil han bare være alene sammen med dig??? jeg ved det ik. Men det lyder som en rigtig god idé at sætte dig ned og snakke med ham, hvis i har et perfekt forhold til hinanden, så forstår han dig og du forstår ham. Jeg prøver det tit med Tarzan når han er inde i dårlige perioder.
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
det kan jo være fordi han keder sig?
Min pony Marabou, sparker og bider..