{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Mindesange {{forumTopicSubject}}

Har i ligesom mig en sang der minder jer om en hest, eller for den sags skyld et menneske, som i har mistet?

Pernille, min underviser, havde en Knabstrupper hingst i ridning, Colorado Skrødstrup. Colo, som vi kaldte ham, var simpelthen bare en sand ven. Selvom han er hingst kunne hun, da hun skulle på ferie, overlade ham til mig og min søster i 10 dage. Han var helt vildt sød.. Altid kunne man stole på Colorado..
Han er noget helt specielt.
Et pa Amerikanere havde været i Danmark for at se på ham, da plettede heste er en sjældenhed i USA. Dem blev han ikke solgt til.
Pernille fik så lavet en video af ham, den skulle sendes over til en dame i USA. Ca en mdr. senere fik vi at vide at han var købt a hende der over.
På det tidspunkt tænkte jeg ikke så meget over at han skulle væk..
Men selvfølgelig nærmede dagen sig. Husker det tydeligt.
Det var tirsdag, en helt almindelig skoledag, jeg skulle møde i skole 08.50, men havde allerede bestemt at jeg ville pjække så jeg kunne nå at sige farvel. Lastbilen der skulle køre Colo afsted kom kl 08.00.. Pernille havde hentet mig.
Da lastbilen kom kunne jeg allerede mærke tårene i øjnene..
Colo gik self. bae lige op i lastbilen, jeg gik op og klappede ham farvel. Chaufføren begyndte at lukke og gik op for at køre, der kunne jeg ikke mere, så jeg gik ned i min ponys boks..

Lidt tid efter kørte pernille mig i skole, efter at have været hjemme for at skifte, på vej i bilen var radion tændt. Sangen "Vågner i natten" blev spillet..
Den sang vil for evigt minde mig om ham den dejligste hest jeg nogen sinde har mødt ...
Lige før der triller en tåre ned af kinden nu.. Savner han så meget!!

Andre forumemner med "Mindesange"
mindesange
kom med nogle sørgelige sange, der er gode til mindevideoer :D
Skrevet af: JTK - TRINIDUT. {HA ROCKER PÅ BABOOM} - 29. sep 2008

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mindesange
Kommentér på:
Mindesange

Annonce