1.279 visninger
|
Oprettet:
Hold op med at slette emner!!!! {{forumTopicSubject}}
Good damn..
Dette er tredje gang i dag hvor TS har lavet et emne der bliver slettet når man forsøger at svare
Så heller tænk Jer om før I opretter et emne om I er villige til at stå for det i skriver! Synes ikke engang det var forfærdelige emner men der blev selvfølgelig sagt/skrevet at nogle ting burde tænkes over/forbedres ved indlæggene men det er det jo mange af os der hører Vi er her jo for at hjælpe og rådgive hinanden og det er jo det vi gør
Hilsen TT der bliver frustreret over at de gode råd fra os alle går til spilde fordi TS sletter sit emne!
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Mine slettest altid af 3 grunde.
1: Folk smider med mudder, eller begynder smide alt muligt andet stof ind end det emnet handlede om.
2: Emnet er dødt.
3: Emnet er for mig ikke længere brugbar og heller ikke for andre.
Er træt af jeg har stablet så mange emner her på HG igen, for der findes sku nogle folk der syntes det er sjovt at gå tilbage i tiden og bruge dem imod en, derfor ryger mine én efter én dagligt ^^
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Får pip af folk der sletter emner fordi de ikke får det svar de regnede med.
Så hop da ud af emnet og luk ørene - man er ikke tvangsindlagt til at deltage i et emne man har oprettet.
Blogger
Jeg føler ikke, jeg ved. Oplever det hver evige eneste gang jeg søger råd her, og derfor er jeg begyndt kun at søge råd på FB, der har jeg endnu ikke oplevet ligene
Det er frustrerende det skal komme så vidt, men på den anden måde, så har jeg lidt over 360 emner tilbage og opretter jo stadigt jævnligt nye, så det kan da holde mig beskæftigt i over et år mindst
Sletter så også mine 'bag fra', så det er nu ikke så meget de nye det går ud over, men dem som alligevel ingen ser mere.
mar 2011
mar 2011
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Blogger
Det jo netop pga den bagside vil jeg tro. Folk har ihvertfald ikke meget at sige, andet end 'den gang for 3 år siden, der hvor du slog din hest blablabla du dobbeltmoralsk'
Eller dem der læser havd de vil og beslutter sig for at sådan er det bare.
So what, hvis det er det de vil bruge livet på skal de da, jeg gider bare ikke bruge forum af den grund mere, uden jeg sletter lidt efter lidt igen
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
de eneste jeg slette er dem der er fejlplaceret i de grupper jeg er admin for
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 360
Selvfølgelig er det træls hvis man lige har skrevet et godt og fyldestgørende svar at emnet så bliver slettet, men altså det er da mere træls at oprette et emne der køre ud af et helt andet spor end først Tiltænkt;)
okt 2006
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 8 Emner: 26 Svar: 414
Bliver man dårligt omtalt (og det er løgn), skal man lige huske på at folk kan finde det på nettet, og det kan virkelig skade en mht handler bl.a. Det er en ret uheldig situation, hvis påstandene er løgn.
Så jeg sletter med glæde mine indlæg, hvis jeg synes. Helt neutrale emner, som kan hjælpe andre, lader jeg gerne blive. F.eks omkring hvilket mærke sadel der er bedst osv.
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Hvis folk kan bruge ens emner mod en i fremtiden, så skal man nok tænke sig lidt mere om, med hvad man opretter.
Jeg kan forstå det hvis det udvikler sig til en rigtig grim tråd, men ellers - det er til at brække sig over. Sorry, men det er det.
Blogger
Ja da. Tænke sig lidt mere om, at andre folk rager i emner der der er over 1 år gamle og handler om en nervøsitet man havde DEN GANG, for at smide i hovedet på en nu at 'din mening er intet værd fordi du tør bare ikke ride'.
Ja jeg må hellere tænke mig om inden jeg søger råd til noget som helst kan jeg godt høre.
okt 2004
Jeg har lidt svært ved at se problemet. Du ved jo selv, at det de siger ikke passer, så ignorer dem da, når de skriver sådan, eller bed dem gøre det ordentligt, hvis de absolut vil rode i gamle tråde. Jeg kan ikke se, at det skulle være grundlag for at slette sine tråde. Og jeg kan heller ikke se nogen steder, at nogen bliver bedt om at tænke sig om inden man søger råd til noget som helst.
Jeg siger bare, at skriver man noget, man ikke kan tåle at høre igen (fx noget der ikke passer, eller som er ret uheldigt skrevet), så skal man tænke sig om en ekstra gang, i stedet for bare at slette. Man må da kunne stå ved hvad man skriver, ikke? :o)
mar 2011
Jeg selv havde det hårdt her inde da jeg startet da jeg li skulle finde ud af jer og hvordan man bægeret sig her inde
Mvh TT
Blogger
Jamen det fint du ikke kan se problemet. Mig irritere det at folk kan finde på den slags og jeg sletter derfor mine emner bag fra og har ikke i sinde at ophøre det, blot fordi det ødelægger andres dag åbentbart. Ganske enkelt.
Jeg kan f. Eks fint stå ved mine tidl oprettede emner. Men jeg gider ærlig talt ikke skulle retfærdiggøre dem hver eneste gang i nye emner. At andre gider det skal de have lov til, de skal bare ikke blande sig i hvad jeg så sletter og ikke gør
TT
jamen jeg kan helt klart godt følge tanken som du mener, med folk der sletter i ren arrigskab. Omvendt kan jeg godt forstå mange faktisk. Så ofte køre sådanne emner af sporet og lander ovre i alt muligt andet end emnets udgangspunkt. Det havde jeg ærlig talt også slettet, det nytter jo ingen noget.
Alt i alt, bør det da være op til en selv hvad man sletter. Det eneste trælse jeg kan se i slette emner er hvis den er aktiv og folk stadig skriver i den. Så er det det går hen og bliver tarvligt hvis man var midt i en tekst og vupti så er den væk.
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 41 Svar: 733
Folk kan ikke bestemme om man gør eller ej. Nogle gør og andre gør ik og det må man lade være op til folk selv at afgøre.
Men sjovt nok er der altid nogle herinde der skal bestemme hvad der er rigtigt og forkert at gøre og det er det de mener der tæller. Men de glemmer jo så bare at tænke på at det med at slette rent faktisk er en funktion HG har og den er vel til for at bruge hvis man føler man har brug for det?? Ellers er der jo ingen mening i at den funktion er tilgængelig her.
dec 2009
mar 2011
Christine F - Nu er det jo faktisk sådan at vi lever i et samfund hvor majoriteten laver normerne for rigtig og forkert. Så at begyndte at skyde skylden på enkelte HG brugere er for lavt. I et samfund og i dette tilfælde HG`s "samfund" så er det faktisk størstedelen af brugerenes holdninger der er normsættende. Like it or not. Og i dette samfund som i verden udenfor er der mennesker der er mere aktive og tilkendegiver sig mere end andre. Disse brugere ville ikke have "levet" ret længe på HG hvis ikke de talte for majoriteten
Mvh TT
dec 2009
Men jeg synes bare det med at beklage sig over at andre benytter sig af en funktion som det rent faktisk er HG der har stillet til rådighed, det synes jeg er lavt. Hvorfor se sig sur på folk der benytter en funktion herinde ?? Hvis man virkelig har behov for at brokke sig hvorfor så ikke brokke sig til HG, så kan man da forsøge at få dem til at fjerne den. Så er der ikke mere at irritere sig over eller?? Måske det så bare bliver noget andet?? Sidst jeg så en lignende tråd (det er godt nok noget tid siden) der havde folk ondt i måsen over at folk skrev islænder i deres overskrift når de lavede en tråd.. Der vil altid være nogen der kommentere på det andre gør, istedet for at acceptere at folk selv bestemmer hvad de skriver eller i dette tilfælde hvad de sletter.
Og dette er ikke møntet på dig TS, men det er generelt her på HG
jan 2008
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 360
Selvfølgelig skal man da kunne slette emnet hvis man ikke for de svar man har tænkt sig, altså hvis folk misforstår emnet eller begynder at angribe ts.
Vi har os en uheldig tendens herinde til at hvis en søger råd om noget så skriver folk det samme igen, igen og igen, også selvom ts har forstået det, særligt slemt hvis ts har Været uvidende, har formuleret sig forkert så teksten bliver misforstået eller selv har misforstået noget, der kan jeg godt forstå at man vælger at slette emnet hvis der bare bliver ved med at komme enslydende svar..
jan 2008
okt 2004
Christine - Så er det jeg undrer mig over, hvorfor det er ok at du kommenterer på hvad andre gør, hvis det ikke er ok, at vi kommenterer på hvad andre gør? Er der forskel? Du må godt brokke dig over andres handlinger, men vi må ikke brokker os over andres handlinger? Det er da ret dobbeltmoralsk.
dec 2009
Men at oprette brokke tråde om folk der vælger at slette eller hvad de skriver i deres overskrift det er da ikke at respektere andre mennesker og at behandle andre mennesker ordentligt..
Den eneste grund til at jeg giver min mening til kende i sådan en tråd her er fordi jeg ikke forstår hvorfor folk altid skal rakke ned på folk og behandle andre dårligt når de nu bare har gjort brug af en funktion herinde som er tilgængelig for alle..
Så kan du kalde mig dobbelt moralsk, men jeg har altså ikke oprettet de emner Og nu er det jo heller ikke mig der ligesom er startet ud med at kommentere på hvad andre gør, jeg kommentere bare på hvorfor folk skal behandle folk så dårligt over ting man bare kan lukke øjnene overfor det er jo uskyldige ting. At rakke andre ned er tilgengæld ikke uskyldigt og det mener jeg godt man må gøre opmærksom på uden at være dobbelt moralsk..
Blogger
Der er forskellen på dig og mig nok bare. Jeg kan ikke trække så nemt på skulderen over det, at du kan er kun positivt, men jeg vælger en anden løsning
mar 2011
Mvh TT
okt 2004
Hvorfor må man ikke oprette brokketråde, når man gerne må brokke sig i de tråde, der allerede ER oprettet? :o) Du skriver, at når man opretter brokketråde så respekterer man ikke andre mennesker - men det gør du jo heller ikke, i det du skriver. Du respekterer jo ikke, at nogen har behov for at få luft for den slags i en brokketråd. Skal du ikke også respektere, at folk er forskellige?
Bare for at vi får det på det rene, så ligger det dobbeltmoralske selvfølgelig ikke i, at du gør opmærksom på, at det ikke er ok at rakke folk ned. Det dobbeltmoralske ligger naturligvis i, at du brokker dig over, at andre brokker sig, og mener at det er forkert at brokke sig over andre - selvom du selv gør det. :o) Det er vidst næsten definitionen af dobbeltmorale. :o)
Minion - Det er også helt i orden, jeg forstår det bare ikke. :o)
dec 2009
Der er forskel på at oprette en tråd hvor man rakker folk ned over hvad de skriver og så på en brokketråd om eksempelvis vejret eller over hvor dårligt det går med ens hest. Det er det at oprette en tråd for at lade det gå ud over andre mennesker jeg ikke forstår og så er det igen du skal vide mærke i at det ikke er mig der har oprettet denne tråd..
TS - nej som jeg også skrev før er den heller ikke møntet på dig men på HG generelt
dec 2009
okt 2004
Jeg kan ikke lige se hvad islændere har med sagen at gøre, så hvorfor ikke bare holde sig til emnet? Så kan du tage den diskussion et andet sted. Btw. - pas nu på du ikke selv begynder at rakke folk ned. Det er du på vej til nu. Endnu engang dobbeltmoralsk. Men det er jo som det altid er - alle andre må ikke, men du må jo selvfølgelig godt. :o)
Men super at du indrømmer at du ikke respekterer andre mennesker, når de er på en bestemt måde. Så er det jo så bare jeg siger, at jeg synes du er dobbeltmoralsk, når du siger at andre mennesker skal respektere andre. Du forstår vidst slet ikke, hvad det er jeg mener der er dobbeltmoralskt her, selvom jeg skriver det igen og igen - så jeg smutter bare nu. Du kan ikke holde tingene adskilt, og roder rundt i hvad det er jeg mener. Jeg ved dog godt, at du vil påstå det ikke passer. Jeg burde have vidst, at det ville ende sådan. :o) Og nå ja - husk nu at følge din egen befaling, og respekter at jeg synes du er dobbeltmoralsk til op over skyerne, og lad være med at rakke folk ned. Ellers er du jo ikke et hak bedre selv, og det ville da være ærgerligt. :o)
Jeg smutter, hav en god aften alle sammen! :o)
dec 2009
Men jeg kan da komme med et eksempel på det du siger: Du bliver mobbet i skolen og går hen og fortæller din lære om at du er blevet mobbet og det er du ked af. Læren skrider til handling og tager en snak med dem der mobber og fortæller dem at det ikke er ok at være efter andre. I din verden CTS er det så læren der også mobber fordi hun fortæller mobberne at det ikke er ok at de har mobbet dig.. Og sådan hænger verden altså ikke sammen CTS Ikke ude i den virkelige verden ihvertfald
Og har du ikke andet at komme med end at fortsætte med at rakke ned?? Nu begynder du med SOM DU PLEJER at beskylde sig for alt muligt, hvorfor er det at du ikke kan tåle at få noget at vide uden at skulle blive personlig?? Du bliver altid totalt ubehagelig når det er og bliver ret personlig istedet for at holde det på et generelt niveau som alle andre..
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
okt 2004
jan 2008
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
Ingen andre der gør det? for så vil jeg anbefale det! problem solved!!!
aug 2011
jan 2008
jan 2008
mar 2011
jan 2008
aug 2011