714 visninger
|
Oprettet:
Konfirmations gaver. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en veninde der snart skal konfirmeres. En anden veninde og jeg skal med til festen bagefter. Vi har rigtig svært ved at finde på en gave til hende, så jeg vil høre om I havde nogen forslag?
Lidt om hende:
Hun rider men ønsker sig ikke rigtig noget rideudstyr.
Hun er rigtig stor One Direction fan.
Jeg er selv rigtig stor One Direction fan så det er ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter.
Har I nogle forslag?
Håber virkelig i kan hjælpe da jeg ikke ved hvad man skal give til en 14-årig i konfirmations gave
jul 2011
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 33 Svar: 209
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 25
Jeg købte noget, der mindede om et syltetøjsglas, og så lavede jeg 52 små sedler, hvor jeg skrev nogen minder eller lignende ned.
"Dengang vi..." eller "alle de gange...".
Og så kan han i et helt år en gang om ugen trække et dejligt minde, og mindes de gode tider
Det er billigt, men noget folk bliver rigtig glade for
Det kan fx bare være et supplement,til en anden gave
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
en penge blomst
en rose/anden blomst som man kan plante i haven og så kan du binde penge på blomsten (så mange du vil give) og så kan dig og din veninde plante den sammen (eventuelt plante den sammen med venindes mor hvis i alle 3 har et godt forhold til hinanden det giver dobbelt op på glæden af blomsten)
måske kan du finde en (heste) gave som hun ikke vidste hun ikke kunne undvære
(jeg har set sådan en sej hovrenser med lys i og det er jo ikke lige noget man går og siger det mangler jeg helt vildt men man kan blive helt vildt glad for denne lille underlige ting)
eller noget her fra (har aldrig købt fra siden så du skal nok lige tjekke den på trustpilot) http://www.mynewsdesk.com/dk/coolstuff-dk/latest_news
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
nov 2011
Følger: 35 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 7 Svar: 132
Konfirmations gaver.