{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Konfirmations gaver. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en veninde der snart skal konfirmeres. En anden veninde og jeg skal med til festen bagefter. Vi har rigtig svært ved at finde på en gave til hende, så jeg vil høre om I havde nogen forslag? smiley

Lidt om hende:
Hun rider men ønsker sig ikke rigtig noget rideudstyr.

Hun er rigtig stor One Direction fan.

Jeg er selv rigtig stor One Direction fan så det er ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter.

Har I nogle forslag? smiley

Håber virkelig i kan hjælpe da jeg ikke ved hvad man skal give til en 14-årig i konfirmations gave smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konfirmations gaver.
  • #1   15. apr 2014 Måske et gavekort

• #2   15. apr 2014 Jeg gav en julegave til min far, som han har været ekstremt glad for.
    Jeg købte noget, der mindede om et syltetøjsglas, og så lavede jeg 52 små sedler, hvor jeg skrev nogen minder eller lignende ned.
    "Dengang vi..." eller "alle de gange...".
    Og så kan han i et helt år en gang om ugen trække et dejligt minde, og mindes de gode tider smiley
    Det er billigt, men noget folk bliver rigtig glade for smiley
    Det kan fx bare være et supplement,til en anden gave

• #3   16. apr 2014 en volbeat cd så I to sammen kan lære hvad rigtig musik er og få nogle rigtige gode minder fremover smiley undskyld kunne ikke lade vær smiley

en penge blomst
    en rose/anden blomst som man kan plante i haven og så kan du binde penge på blomsten (så mange du vil give) og så kan dig og din veninde plante den sammen (eventuelt plante den sammen med venindes mor hvis i alle 3 har et godt forhold til hinanden det giver dobbelt op på glæden af blomsten)

måske kan du finde en (heste) gave som hun ikke vidste hun ikke kunne undvære

(jeg har set sådan en sej hovrenser med lys i og det er jo ikke lige noget man går og siger det mangler jeg helt vildt men man kan blive helt vildt glad for denne lille underlige ting)

eller noget her fra (har aldrig købt fra siden så du skal nok lige tjekke den på trustpilot) http://www.mynewsdesk.com/dk/coolstuff-dk/latest_news

• #4   16. apr 2014 En kurv med lidt make up ting og heste guffer. Bare der byttemærker på smiley så kan det jo ikke gå helt galt. God fest

• #5   16. apr 2014 Tak for de gode ider smiley smiley

Kommentér på:
Konfirmations gaver.

Annonce