{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Jubii Stollt :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Vi har denne her welsh pony ved navn Susapi, med en [b][RIGTIG/b] Ligger gang især i traven smiley Og tror du ikke på 3 træning kan hun da allerede få trense (hackamore) og sadel på, plus at får spændt gjord smiley Er da lidt stolt smiley Hun er over 10 år gammel, men hun klarer det fint smiley Ville bar ud med det smiley Som i nok kan gætte skal hun tilrides smiley Vi kender nogen som sikker tgerne vil hjælpe os, men vi er selv gået i gang med tilvæningen smiley
Men syntes i man kan tilride med en hackamore? =P
(Hold jeres onde kommentarer for jer selv -Tak smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii Stollt :D
  • #2   9. apr 2014 Okay smiley ja men når hun bliver vild bliver hun latså RIGTIG vild smiley SÅ der skal altså kunne tages lidt fat i hende (ikke på nogen ond måde smiley ) Jeg har snart fødselsdag og mangler ønsker så den skriver vi da lige på xD

• #4   9. apr 2014 Det lyder da dejligt for dig, TS! smiley
    Skønt hvis det går godt med tilvænningen! Jeg tænker også, at en hackamore ikke skal bruges til tilridningen, men hvis du har behov for at kunne "tage fat" en gang i mellem, fordi hesten bliver vild, hvad så med at lægge et almindeligt bid på? Så kan man jo altid vænne til bidløs senere, hvis det er fordi du vil ride bidløst. smiley
    Altså man er ikke en dårligere rytter, fordi man rider med bid. Et bid er heller ikke dårligere eller værre for hesten end dét at rid bidløst, så længe biddet bare passer... smiley

Held og lykke med tilridningen!

• #5   9. apr 2014 Bidløse Madsen
    Ja smiley Ved godt det med biddet, men jeg har ikke noget der passer også, ja, altså hvordan dælen lærer man lige hende at få bid 0.0
    Har også tænkt på det xD Men hvilket bid vil så være godt? smiley

- Tak smiley

• #6   9. apr 2014 Hestepigen*
    Jeg har fundet en underviser (dressur) Som jeg lige skal have kontaktet og sådan smiley Tænker at hun skal få os i gang da det jo et mig der skal ride hende, men jeg skal lige have fat på hende smiley
    Hun kan allerede bakke med hackamoren smiley Hun kan også bakke i grime fra jorden hvis man tager tovet op til halsen bakker hun =P

• #7   9. apr 2014 Puuuuuh, jeg aner ikke noget om bid smiley

• #8   9. apr 2014 Haha, helt fint smiley
    - ved hvordan de skal sidde elleres intet xD

Kommentér på:
Jubii Stollt :D

Annonce