{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Jeg HADER træning!!!! :D {{forumTopicSubject}}

Jeg er startet op med seriøs træning igen.. Av siger jeg bare..
Syntes en gang de dersen RUNDE volter var skide nemme.. ja god dav du.. efter 10år uden seriøs ridning er en rund volte bare DØD og ødelæggelse. smiley men er rigtig dygtig til ovale volter.. smiley
der er lang vej til LA, min træner siger jeg kan være klar til LA næste forår hvis jeg giver den en skalle og rider seriøst 3 dage om ugen.. for hesten jeg rider kan sagtens. den er udklasset til og med LA2.. smiley
det er bare mig og alle mine dårlige undskyldning, der er "problemet".. smiley kender I det..? I ved det gør skide ondt i kroppen og så slekker man lidt på træningen? eller man tænker.. aaaaargh.. må hellere ride en tur i dag.. smiley

Mit del mål er LC i juli måned.. og med ovale volter, så skal der snart ske noget.. der er kun 2½ md til.. mine ben gør allerede ondt ved bare tanken.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg HADER træning!!!! :D
  • #1   8. apr 2014
    Har faktisk ikke problemer med smerter - jeg er øm når jeg går rundt, er i skole og sådan men ikke når jeg rider. Jeg rider også hver anden dag fordi det er det bedste ifm. muskelsætning.

Men pt. laver vi ikke noget andet end og gå fordi dyret tog en smuttur søndag og er på smertestillende i øjeblikket inkl. et hævet ben.

• #2   8. apr 2014 Hehe nu underviser jeg selv, og hold da op mine piger har godt nok også mange undskyldninger til hvorfor hesten ikke lige gjorde det og det smiley

Men ja det er ikke så skude nemt som folk der ikke rider tror, det er skide hårdt arbejde smiley

• #3   8. apr 2014 jeg undskylder ALDRIG.. jeg er udemærket klar over mine fejl.. for hesten kan sit shit.. han har lammetævet de store "gængere" og er "bare" en lille DSP på 144..
    så fejlene ligger hos mig.. smiley skælder faktisk tit mig selv ud.. "Britt, ret dig op, sid lige" "Kan du så få den hånd på højkant.." "Læg så det ben ordenligt til.." "tråd så de hæle ned.." "Få så den skulder sat ordenligt på hesten".. jov jov.. kender skam mine fejl.. og ved hvor hårdt det bliver at skulle trænes op til LA igen.. -.-

• #4   8. apr 2014 Du skal bare i gang, så skal det nok gå! :D.

Jeg synes nu ikke at det er så slemt med smerter, medmindre man har været to timer i fitness center inden ridning, men kan man næsten sige sig selv :P, jeg tænkte bare ikke over det ;i

Kommentér på:
Jeg HADER træning!!!! :D

Annonce