Jeg HADER træning!!!! :D {{forumTopicSubject}}
Jeg er startet op med seriøs træning igen.. Av siger jeg bare..
Syntes en gang de dersen RUNDE volter var skide nemme.. ja god dav du.. efter 10år uden seriøs ridning er en rund volte bare DØD og ødelæggelse. men er rigtig dygtig til ovale volter..
der er lang vej til LA, min træner siger jeg kan være klar til LA næste forår hvis jeg giver den en skalle og rider seriøst 3 dage om ugen.. for hesten jeg rider kan sagtens. den er udklasset til og med LA2..
det er bare mig og alle mine dårlige undskyldning, der er "problemet".. kender I det..? I ved det gør skide ondt i kroppen og så slekker man lidt på træningen? eller man tænker.. aaaaargh.. må hellere ride en tur i dag..
Mit del mål er LC i juli måned.. og med ovale volter, så skal der snart ske noget.. der er kun 2½ md til.. mine ben gør allerede ondt ved bare tanken..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har faktisk ikke problemer med smerter - jeg er øm når jeg går rundt, er i skole og sådan men ikke når jeg rider. Jeg rider også hver anden dag fordi det er det bedste ifm. muskelsætning.
Men pt. laver vi ikke noget andet end og gå fordi dyret tog en smuttur søndag og er på smertestillende i øjeblikket inkl. et hævet ben.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Men ja det er ikke så skude nemt som folk der ikke rider tror, det er skide hårdt arbejde
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
så fejlene ligger hos mig.. skælder faktisk tit mig selv ud.. "Britt, ret dig op, sid lige" "Kan du så få den hånd på højkant.." "Læg så det ben ordenligt til.." "tråd så de hæle ned.." "Få så den skulder sat ordenligt på hesten".. jov jov.. kender skam mine fejl.. og ved hvor hårdt det bliver at skulle trænes op til LA igen.. -.-
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
Jeg synes nu ikke at det er så slemt med smerter, medmindre man har været to timer i fitness center inden ridning, men kan man næsten sige sig selv :P, jeg tænkte bare ikke over det ;i
Jeg HADER træning!!!! :D