{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Kristinna F
Kristinna F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Foreslag til nybegynderhest {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

jeg er ny herinde, så ved slet ikke hvordan tingene foregår. så håber i tilgiver mig hvis ingen kan hjælpe. Jeg vil gerne købe en hest om et par måneder. Jeg er snart færdig på universitetet og vil gerne tilbage til ridningen og have min egen hest. Kunne rigtig godt tænke mig en Irish Cob, men dette er ikke et must.
Jeg er nybegynder men ikke rigtig. Jeg red fra jeg var 7-17år, men har så ikke reddet mere end nogle gange om året siden, da jeg er flyttet hjemmefra og ikke har haft råd til det siden. Men har altdi haft lysten. Nu kommer pengene så igen og så vil jeg gerne tilbage i sadlen. Er der nogle der kan hjælpe til hvor og hvad jeg skal søge efter. Har prøvet at søge efter en nybegynderhest, men så kommer der kun nogen der ikke er nybegynder heste. Jeg leder bare efter en dejlig robust hest, da jeg ikke er petit og en der er rolig og vil tage sig lige så godt af mig som jeg vil den... Jeg elsker heste, men det skal mest være en hygge hest, skovturs hest og nusse hest. Jeg har ingen behov for spring, dressur eller lignende. Hesten vil få et dejligt hjem på et lille landsted senere, men indtil min kæreste også er færdig uddannet vil den lige skulle stå på en gård eller rideskole.

Håber meget der er nogen der kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foreslag til nybegynderhest
  • #1   8. apr 2014 Jeg vil anbefale dig at prøve en rolig og velopdragen westernhest - eller en rolig islænder over 15 år. Syntes der er flere som passer til dine ønsker til salg for fornuftige penge. smiley

• Kristinna F
    Kristinna F Tilmeldt:
    apr 2014