{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

ØV ! må ikke ride ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lavet et ret slemt styrt og har fået muskelskade fra nakke og skuldre hele vejen ned igennem ryggen, højre balle og højre lår. Skal holde mig væk fra alle sportslige aktiviteter indtil jeg ingen smerter har mere ! smiley

ØV ØV ØV !

Er der sket noget for jer enden godt eller dårligt ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV ! må ikke ride !
  • #1   7. apr 2014 Øv, hvor træls for dig. Jeg blev selv opereret i ørerne i februar (dog selvvalgt) og jeg måtte heller ikke være i stalden eller noget som helst. Det er sgu svært når man er vant til at færdes der dagligt. smiley men det skal nok gå!

Tja, her går det ok. Er lige blevet optaget på STX, så det er skønt (:

• #2   7. apr 2014 jeg har været oppe og ride 10 min i dag(jeg skal enlig også holde mig i ro, pga af skinnebensbetændelse), og det gik bare så skide godt, hesten gik afslappet med et godt flow og fulgte bare hesten havde en god energi, og vi fik lavet nogle øvelser hvor det bare sad lige i øjet..
    men ak ja, får nok straffen i form af smerter i morgen i benet

• #3   7. apr 2014 Sikke noget lort:( god bedring! Må du heller ikke svømme?

Min hest Champ har lige stået stille i 3 månder smiley men fra idag af må vi skridt mandag og torsdag og longere resten.. men det da en starte? smiley

• #4   7. apr 2014 Men du må velsagtens godt komme i stalden, hvis du bare ikke rider? smiley

Well... her går det ikke så godt. Eller dvs. jeg skal jo tænke positivt, så det er lidt blandet. Forglemmigej er endelig begyndt at "te" sig sådan rimelig pænt, når vi springer an. Det ser næsten pænt ud nu, i takt med at hun har fået mere balance.

• #6   7. apr 2014 Var ude at ride i to timer idag i skoven, udelukkende fordi vi farede vild smiley

• #7   7. apr 2014 Var til YOGA i dag..
    Men så skulle vi stå på hovedet, jeg mister balancen og falder bagover hvilket resulterer til en knæk i nakken! AUCH hvor gør det altså ondt..

• #8   7. apr 2014 skal ud og ride imorgen smiley

et er frste gang i ret lang tid pga. knæskade

• #9   7. apr 2014 Må hverken ride eller tage ud til hesten smiley
    Blev opereret i knæet den 24 marts, og må ikke ride i 3-6 måneder smiley
    Hvis jeg er heldig kan jeg måske komme ud til hesten om 3-4 uger :i
    Håber, men tror ikke på det da min mor er overbeskyttende smiley

• #10   7. apr 2014 jeg fik enlig også besked på at holde mig lidt i ro..
    men så var vi så uheldige at staldejeren styrede med en hest og blev slået bevistløs, og har siden gået med en hjernerystelse, så jeg har lidt opvejet min lille benskade, og har været i stalden hver dag for at ordne stald og heste, holdt de to unge i gang med longe, men har dog holdt mig på jorden, og har måtte nøjes med jordarbejde

• #12   7. apr 2014 Hesten bukkede mig af i fredags, så går rundt med de vildeste rygsmerter.. smiley
    Men har også en rimeligt fucked ryg i forvejen.

God bedring med det! Lyder super øv. smiley

• #13   7. apr 2014 Hvis det er nogen trøst, må jeg pt. ikke ride, både fordi jeg er i et kiropraktorforløb (manglende mekanik i bækkenet), men også fordi hesten er i muskelgenoptræning, og grundet kissing spines ikke må rides før den har fået en masse muskler igen smiley

• #16   7. apr 2014 Øv, det lyder ikke rart smiley
    Jeg har aldrig pådraget mig slemme skader ved ridning, men er da faldt af et par gange. Tror det værste har været, at min hest var meget tæt på at træde mig i ansigtet en gang, da jeg faldt af ham på tur! Han trådte mig på armen, men der var kun en blå-lilla hestesko i ca. 2 uger smiley Har vidst bare været ekstremt heldig! Men savner godt nok den hest.. Han blev dsv. aflivet i 2011 pga. spat i begge bagben smiley
    - God bedring til dig, håber du snart kommer ud at ride igen! smiley

• #17   8. apr 2014 Øv for dig!
    Lotte valgte i torsdags at gå ned af en bakke/skrænt for at græsse og så ryger jeg ned af halsen på hende og lander på det meste af mit ansigt. Der er kommet ridser i mit ene brille glas og desuden landede jeg i noget sand så Lotte mente da jeg skulle smage sand! Min næse gjorde lidt ondt bagefter ellets var det skærmen på hjelmen der tog en del. Hvor er jeg dog glad for at Lotte stopper op hvis jeg lander foran hende. Hun løber gerne videre hvis jeg falder af hende fra siden.

• #18   8. apr 2014 Ej hvor det ærgerligt for jer alle sammen ! Håber det bedste for jer.
    Jeg kan i princippet godt tage i stalden men jeg kan ikke strigle med mere da nogle af mine muskler har revet sig over i ryggen og de skal have ro til at hele smiley

Men holder ryggen i ro og håber det går hurtigt frem ad så jeg snart kan ride igen ! smiley

• #19   8. apr 2014 Puha nogle voldsomme skader nogen af jer har/har haft! Heldigvis er jeg aldrig kommet alvorligt til skade med hestene, kun lidt ømme muskler og et par blå tæer og blå mærker - en enkelt gang har jeg måttet tage på skadestuen for at få stivkrampe efter isbukken bed mig i fingeren fordi jeg var for langsom med hendes mad..

Mit knæ gik dog af led for tre uger siden, og et af mine ledbånd rev en flig af min knæskal af undervejs.. Så jeg har gået med skinne i tre uger nu, må fra idag tage den af når jeg er derhjemme. Hestene må vente endnu fire uger mindst, inden jeg må ride igen, indtil nu har jeg slet ikke måttet være fysisk aktiv smiley Har dog været ude og strigle begge - kan jo ikke holde mig væk smiley Heldigvis er jeg lige startet til genoptræning, og jeg kan højst sandsynligt træne mit knæ op til at det ikke går af led igen senere, så jeg ikke skal undvære ridningen igen!
    Mærkeligt nok, stod jeg helt stille da det skete, og ingen kan sige hvorfor.. Men det er typisk mig at komme til skade uden grund smiley

• #20   8. apr 2014 Min part har fået spat, så har ikke måtte ride ham i et halvt år til maj..

• #21   8. apr 2014 Kender det alt for godt !
    Håber genoptræningen går godt ! smiley

• #22   8. apr 2014 Håber jeg virkelig også! Vil gerne ind som værnepligtig i Slagelse, ved hestene, så det knæ skulle helst opføre sig rigtig pænt fra nu af smiley

Kommentér på:
ØV ! må ikke ride !

Annonce