Sportstaske? Sportstaske?
Da jeg må indse at min egen sportstaske ganske simpelt er ALT for lille til de dage jeg er på arbejde og derfor har både håndklæder, badetøj, mappe, madpakke og evt et sæt træningstøj har jeg i et stykke tid brugt min søsters reserve taske som allerede da jeg overtog den var i dårlig stand. Den fælder.. Sorte flager af indersiden af tasken. Den er næsten gennemsigtig og jah, trænger til en udskiftning
Jeg har ikke købt ny sportstaske i 7 år (fik den gamle i fødselsdags gave for 4 år siden) så jeg er lidt væk omkring hvad der er "mode" og hvad der er praktisk.
Den skal som sagt kunne rumme en del, min søsters hummel har fungeret fint der kan kan lige ligge det i den der skal men det går.
Jeg vil gerne en taske der kan klare at stå i en varm svømmehal i mange timer, en der er praktisk og brugbar, en der ikke sker noget med hvis min shampoo eksplodere nede i tasken (hvilket jo så sker en gang i mellem) altså en praktisk taske. MEEEEN den må jo meget gerne se godt ud alligevel. Jeg gider ikke tasker som de der standart dunlop de er for mig ikke egende til vand og varme
Den jeg bruger nu ligner denne http://static.smartkids.dk/smartguy/154335/4/154335_1_2_4.jpg og fungere for mig, jeg vil dog godt prøve noget nyt og gerne lidt mere feminint
Hvad kan i anbefale?
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 34 Svar: 743
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.017
Sportstaske?