842 visninger
|
Oprettet:
Forårsprojekt - Billedkunst?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg står i den situation jeg skal til at lave forårsprojekt i billedkunst, men jeg er simpelthen så dårlig til at finde på noget at kreere/skrive om. Så derfor tænker jeg at der måske er nogle kreative mennesker herinde som ville hjælpe mig med nogle ideer?
Vores overemne er 'Byen i kunsten' og ikke 'Kunsten i byen'
Julie
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.094
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 3 Svar: 13
Jeg går nemlig ikke i byen, samt jeg er elendig til at tegne/male
apr 2008
og skriv vi maler byen rød
den er jo lidt nem
sep 2008
Den Kunne man godt gå videre med, jeg skal bare lige tænke lidt (-:
Opgaven er nemlig ikke lige til, vi skal også skrive en rapport om hvorfor vi har valgt det vi har osv. (-:
apr 2008
sep 2008
Hvis det dog bare havde været vi skulle lave noget kreativt og så forklare hvad det var, havde den været nem - men når der skal være en dybere mening med det..
apr 2008
i dansk skal vi lave en ''kreativ'' opgave hvor vi fortæller om filmen brødre og så var der 4 opgaver man kunne vælge i mellem
klip nogle billeder sammen
''klip'' noble billeder
lav en animoto (staves) med billeder
eller vis en film
yes det er kreativt så ''kreativit'' at jeg kunne slet ikke finde ud af den fordi det var så begrænset
så i engelsk der skal vi fortælle om et bandt og have et produkt totalt valgfrit
okay jeg går da lige i gang med at lave en kopi af forsangerens guitar (nu er den så bare på størrelse med en klassisk bass men den kommer da til at ligne he he )
det opgavernes sværhedsgrad har meget med hvor begrænset den er eller hvor lidt og efter hvilket fag man snakker om
apr 2008
jeg ved godt den her lyder klam men
der ligger jo hundelort poser overalt i byen (ved ikke lige med din men i min gør der)
så kan du tage nogle hundeposer og fylde med sand binde knuder på poserne og så lave noget kunst med det måske lave en skraldespand hvor der ligger hunde poser rundt om
det er jo et problem af folk de ikke samler op og smider ud i skralde spanden og ved at du laver en skralde spand med hunde poser rundt om så kan du finde kunsten i selv det grimmeste/klammeste og fremlægge om et problem og skabe opmærksom hed om det
sep 2008
Jeg var også selv kommet op med ideer og ville høre hvad min lærer mente, men hun siger bare at jeg skal være mere konkret..
Guud! Jeg elsker din anden idé! Det kunne faktisk godt være det blev det, hvis der ikke kommer andre ideer(-;
apr 2008
Forårsprojekt - Billedkunst??