{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Er dette realistisk? {{forumTopicSubject}}

Hej hestegalleri - I må lige hjælpe mig med at vurdere....

Min bekendte har sat sin hest til salg, og jeg er godt nok lidt skeptisk.. Der er jo ekstremt mange sælgere for tiden, og det er købers marked.

Sagen er den, at hun sælger sin blandingshest, da den ikke kan bringe hende langt nok til stævnerne. Den sælges som skovturs- og hyggehest, og kan kun øvelserne til LB-LA i dressur. Den er 13 år.. Hun har sat den til 30.000 kr uden udstyr. Vil man have udstyr med, bliver prisen 35.000 kr.

Er det realistisk? Synes personligt, at jeg ser heste med langt mere potentiale og/eller meget højere niveau og bedre gangarter, som knap nok kan sælges til 20.000 kr..

Hvad er jeres mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette realistisk?
  • #1   5. apr 2014 Jeg ville højest give 20.000 kr for sådan en hest især når hun selv sælger den videre, fordi den ikke har det potentiale der skal til, for at komme langt. Så nej, jeg synes ikke, at det er realistisk (:

• #2   5. apr 2014 Syntes umiddelbart også at det lyder som om den er sat meget højt smiley

• #3   5. apr 2014 Jeg er på Sandras "hold". Maks 25.000 smiley

• #4   5. apr 2014 Efter min mening er det for højt smiley Jeg ville også sige mellem 15-20,000 smiley

• #5   5. apr 2014 Synes heller ikke det lyder særlig realistisk, men mon ikke hun sætter prisen ned, når der går noget tid og hun ikke får solgt den til den pris? smiley

• #6   5. apr 2014 Jeg ville blande mig uden om..

Det er ikke dig der skal sælge hesten, ergo må hun selv om hvor høj/lav prisen er. Det kan være der sidder en køber til lige præcis hendes hest, som er villig til at betale prisen smiley

• #7   5. apr 2014 en hest er jo meget mere end hvad passet og stævnerne viser at den kan. enormt meget handler om temp, opførsel, hvor velredet m.m for en hest som kan gå med nybegyndere, komplet idiotsikker, med rette tænding m.m vil jeg sige at prisen godt kan komme op på 25.00 og derfor er det måske ikke så tosset at sætte den til 30.00 så der er lidt at forhandle med.
    kan hun sælge hesten til 25-30.000 er den jo det værd. ellers må købere jo bare gå videre. så var jeg dig, ville jeg ikke blande mig. hun sætter den nok lidt ned når den ikke er solgt om 6 mdr.

• #8   5. apr 2014 Hmm

Det kan jo være, at den er genial at ha med på tur, både alene og sammen med andre, styrbar, frisk og bombesikker!

Det synes jeg bestemt også har en værdi! smiley
    Jo, jeg ville godt gi de penge, hvis det lige var det jeg ku bruge smiley

Jeg gav for 5 år siden 30.000 for Georg, velvidende, at han aldrig kom ret langt på en dressurbane - men han var genial at ha m i skoven smiley

• #10   5. apr 2014 Det kommer nok an på hvem køberen er smiley Altså om det er nogen med et kæmpe hus, stor stald, og er konkurrence rytter osv... Eller om det er en lille familie som skal have en hest for første gang, så er det nok forskelligt, hvad man vil give for sådan en hest.
    Men jeg ville personligt ikke give så meget for en hest smiley Men det er selvfølgelig svært og sige, når man ikke selv kender hesten. Men det kan jo godt være hun gør det rigtige med den pris der? Det er ikke nemt og sige smiley

• #11   5. apr 2014 Jeg vil naturligvis ikke starte en konflikt eller blande mig - det ved jeg slet ikke, hvor I får fra. Jeg er blot interesseret i jeres vurdering, ganske enkelt for at lære mere om priserne på markedet? smiley

Kommentér på:
Er dette realistisk?

Annonce