{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Åh hun kan være så irriterende :( {{forumTopicSubject}}

Må lige ud med det engang..
Er så træt af hende der har to andre heste i stalden nogle gange. Hun muger ikke ordentligt og giver aldrig hestene nok hø smiley
Derudover har vi haft en aftale i lang tid nu om at vi skulle gøre så hestene kunne følges ad med smed og vaccine. Min skal senest vaccineres 15 april og tager snart på ferie, de andre heste skal bare starte forfra fordi de ikke fik sidste år. Deres hove ser forfærdelige ud fordi jeg valgte at vente med de to et par uger så de kunne følges med hendes. Og nu er det så tid for vaccine og beskæring. Men om damen så vil have hendes beskåret og vaccineret? Næh nej. Ikke endnu siger hun, hun venter bare. Meningen med det hele var at vi ville få mængde rabat når det var 4 heste på en gang og at det bare i det hele taget ville vær nemmere at holde samlet. Nu bliver det så igen kun de to jeg har ansvaret for som for ordnet hove og bliver vaccineret og følges ad. Øv hvor bliver jeg irriteret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh hun kan være så irriterende :(
  • #1   4. apr 2014 Meld hende for de dårlige hove, eller gør hende i hvert fald opmærksom på det.. Selvfølgelig alt efter hvor slemt det er.

Men ja.. Der er ikke rigtig noget at gøre..

• #2   4. apr 2014 Tror ikke de er til en anmeldelse endnu, men de trænger godt nok til en smed. Også derfor jeg skrev til hende at nu ringede jeg og bestilte tid om hendes så ikke skulle med? Men næh nej smiley

• #4   4. apr 2014 I det mindste giver hun dem hø. Der var engang nogen i den stald hvor jeg står, som aldrig gav hestene hø og så levede de af meget lidt foder. Der var ikke adgang til andet end halm på folden. Stakkels heste, heldigvis er de flyttet nu. Kan simpelthen ikke klare at være vidne til sådan noget. De fik ikke noget, fordi ejerne mente at hestene skulle tabe sig. De var altså skind og ben!

• #5   4. apr 2014 Og hovene ordenede de selv på hestene, trods de ikke var uddannet smed. Og det gik aldrig helt godt, og de glemte vist også tit og ofte der "smedeevner" for hestene stod konstant med lange hove.

• #7   4. apr 2014 Årh lyder forfærdeligt heldigvis er hun ikke så slem smiley
    Ja har sagt det til hende, men hun vil ikke høre.

Kommentér på:
Åh hun kan være så irriterende :(

Annonce