{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Tøj krise - fest!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Har virkelig tøjkrise over imorgen allerede!
Det er druk fest, men også fødselsdag, det er om aftenen, og blir en masse mennesker.
Jeg kender ikke de fleste som kommer, så vil rigtig gerne føle mig lækker og godt til pas!
Kom gerne med en masse forslag til tøj, sko, hår, make up, negle osv.

Skal siges at jeg er ret høj, slank, og har meget langt naturligt krøllet hår!
Tusind tak på forhånd! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj krise - fest!!!!!
  • #1   3. apr 2014 tjaa, nu kan det jo godt være lidt svært at sige hvad du skal have på, når man jo sjovt nok ikke aner hvad du har hjemme i tøjskabet smiley

Men et par sorte bukser med en flot bluse/skjorte til går man jo aldrig helt galt i byen med smiley

• #2   3. apr 2014 kom i et par jeans - en pæn trøje - stilettet og 1 glitter sort neglelak og håret sat op i noget pænt og du er klar (y)

• #4   3. apr 2014 ja et par pæne jeans og en flot bluse/top, lidt make up og en festlig neglelak, og håret kan man lade være løst, eller sætte det i en hestehale og evt. give den en hurtig tur med et krøllejern og så er man ready to go smiley

Sixtus: nu er jeg ikke den der går mest op i mit udseende og har ikke et klædeskab fyldt med smart tøj smiley men jeg forstår alligevel tøjkriser og har oplevet dem et par gange smiley når man kun har to pæne fest egnede bluser og to par jeans som begge snart er så slidte at man ikke rigtig kan være bekendt at have dem på til fest, og man efter hånden har haft begge bluser på 5-6 gange smiley
    Så syntes jeg selv det er en krise smiley for så står man: "hvad skal jeg tage på? nu har jeg haft det hele på så mange gange at det begynder at blive hverdags agtigt"

• #5   3. apr 2014 Kjole!! :D. Ej nu er jeg selv en rigtig kjole pige :). Men som de andre siger tag noget på som du selv føler dig godt tilpas i.

• #6   3. apr 2014 hvis du ikke kender så mange, så ved de heller ikke hvad du har hjemme i skabet, og derfor heller ikke hvad du plejer at have på.. det vil sige du kan tage din yndlingskjole, bukser, trøje på.. uden at de har set det før smiley

• #7   3. apr 2014 Nu ved jeg ikke hvad din stil er, men stramme jeans, lækker top og ellers kjole samt stiletter og smokey eyes går man aldrig helt galt i byen med smiley

• #8   4. apr 2014 Tak for hjælpen allesammen! smiley
    Har bare fået afvide af dem jeg kender der kommer at de tager kjole på, har ikke så mange kjoler, og er hurtigt bange for at det bliver for meget med kjole, smykker, negle stiletter, hår, makeup osv!
    Men bukser kunne godt overvejes, det er bare begrænset hvor mange pæne bluser jeg har... Det er ikke rart at være fattig!

Kommentér på:
Tøj krise - fest!!!!!

Annonce