{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
136 visninger | Oprettet:

Anbefal en kamerataske {{forumTopicSubject}}

Da jeg meget spontant igår købte mit første spejlrefleks kamera og valgte ikke at købe tasken med (Jeg ved at den taske til 500 kr de tilbød mig kan købes billigere andre steder)

Hvad kan i anbefale. Mærke og sådan er jeg virkelig ligeglad med og hvis jeg kan finde en billigere taske uden der står et eller andet fancy på den så vil jeg langt hellere det.

Det er et canon EOS 1100D der er tale om

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en kamerataske
  • #1   31. mar 2014 Lowepro er meget godt. Det er lidt dyrt.
    Jeg ville nu have købt en taske der. Men jeg er også vant til, at hvis man køber flere ting i min Photocare, så er de gode til at slå lidt af prisen på noget af det smiley

• #2   31. mar 2014 Jeg har en kamera rygsæk af mærket manfrotto, købt i Click. Super lækker taske med masser af plads til ekstra ting, flere objektiver og man kan montere et tripod også.

• #3   31. mar 2014 JustADream: nu er en rygsæk liiiige overdrævet nok på nuværende tidspunkt. Jeg har kun kamera+standart objektiv der følger med. Men mærket vil jeg da lige tjekke ud

Hønen: Jeg har også kigget lidt på det mærke, det virker fornuftigt. Priserne er heller ikke skyhøje i forhold hvad jeg ellers har set

Kommentér på:
Anbefal en kamerataske

Annonce