Jeg har VIRKELIG brug for opmuntring :( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg kan gode lige sige til folk at jeg nok ikke er i humør til at hører på at "dette er ikke noget for Hestegalleri" og "Vi er ikke psykoloer" men hvis du har sådan en kommenatr på banen så forlad venligtst emnet da jeg trænger til opmuntring.. ser du muligheden for det skal jeg nok svare dig som jeg selvfølgelig selv vil behandles.. Dette var bare en lille Advarsel til folk der ikke gider læse sådan noget men hvis ja så læs endelig!
jeg har virkelig brug for en opmuntring.. jeg har netop idag faktisk haft en god dag! men alligevel har jeg brugt dagen til at tænke over hvad der er sket de andre dage og det rummer.. De dage jeg ikke er ked af det går i min egen triste verden.. så tænker jeg over så mange ting! såsom de problemer jeg har med alt og min fremtid osv..og netop idag er det sådan en dag jeg har...
HVIS folk er intereset i mine problemer vil jeg sige jeg ikke er glad for at fortælle det offentligt men de personer der vil hører lidt kan skam bare skrive en pb så fortæller jeg lidt småt af det..
jeg ved at folk over nettet ikke kan gøre så meget men jeg vil gerne snakke, i kan måske skrive om hvad der gør JER glad når i har jeres forfærdelige dage? måske hjælper det lidt på mig? kom gerne med lidt opmuntring og SELFØLGELIG må alle jeres ideer komme! Det gør mig kun glad hvis folk vil hjælpe!!
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
Hvad har været godt i dag?
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Hvis du ikke er i behandling, så prøv at få en tid hos lægen, så de kan diagnosticere det hvis det er det.
Jeg ved ikke hvad der kan muntre op, men selv får jeg det bedre af at tale med en ven/veninde, gå en tur, se på billeder af hesten eller tage ned og besøge ham.
håber du får det bedre, du er alt for ung til at gå og spekulere på at livet går (i din alder skal man tro at man lever evigt, og at verden ligger for ens fødder
jun 2011
Følger: 76 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 634
hvis du har lyst til af skrive så vil jeg gerne
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
Camilla.. åååh det har jeg også spekuleret på længe om det var en depression.. jeg har ikke sovet godt de sidste 7 uger.. og spekulerer simpelthen på alt.. og nærmest grædt mig selv i søvn stortset hver dag de sidste 2 uger, jeg er træt af våde øjne og træt af simpelthen at få afvide hver dag man er uduelig og uønsket
Totten.. hestee hjælper mig også.. men på det seneste har jeg kun været ude og træne dem 4 gange på 3 uger.. det jo ikke okay.. jeg forsømmer dem og det er en af mine mange mange spekulationer..
aug 2011
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Hvis det er muligt må du prøve at skære de mennesker ud af dit liv og finde nogle der er værd at omgås.....og et kærligt spark; få bestilt tid hos lægen!
sep 2008
Følger: 293 Følgere: 316 Heste: 20 Emner: 240 Svar: 1.388
Selvom det måske ikke lyder, som noget for dig, synes jeg virkelig, at du skal prøve det, for det kan jo faktisk være det virker.
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 62 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.208
Men du skal vide at du bare kan skrive hvis du har brug for at læsse af
nov 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 41 Svar: 109
Jeg ved lige præcis hvordan du har det. Jeg har gået rundt med en mindre depression de sidste 3-4 år, og har været til alverdens psykologer og andre fjollede, ubrugelige ting
aug 2011
RideAHorse - Tjooe jeg kunne godt finde på at løbe noget mere.. men jeg nærmere faktisk holdt mig fra fysisk hårdt motion da mit stofskifte er meget højt! Dvs jeg taber mig DRASTISK bare ved at løbe en tur.. jeg er ENDELIG bare kommet op på 49.5 ved t holde pause for for meget motion! Men tjoe løbetur lyder ikke som en dårlig ide
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 252
http://m.youtube.com/watch?v=6rBTcW8ctGM
Den kan redde en dårlig dag
Ej. Prøv hver gang solen skinner at komme ud. Du kan sidde og læse en god bog eller ja løbe en tur med musik i ørene. For mig hjælper det at komme udenfor i solen hvis jeg har været lidt nede
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 290
Jeg håber du snart kommer på sporet igen og de gode dage kommer til at kunne overskygge de dårlige.
aug 2011
Lotte - Jeg er bare bestemt ikke glad for at gå til læge og bestemt ikke glad for at snakke om hvad der foregår ved mig..
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 239
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 290
Du må endelig ikke tage mine indlæg som kritik til dig, jeg ved bare hvor stor skade det kan gøre hvis man ikke helt finder fodfæstet i din alder.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
aug 2011
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 59
Så når jeg har en dårlig dag så går jeg et sted hen hvor der ikke kommer nogle. Somme tider har jeg noget med som jeg kan spise (en agurk el. nødder) så sætter jeg mig og tænker. Jeg går ikke fra stedet før jeg er holdt op med at græde, eller føler mig klar til det.
Prøv det...
aug 2011
Vil lige sige til folket jeg takker for jeres ideer og hjælp.. det er sødt af jer i har prøvet at hjælpe mig!
knus herfra!
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
Endda et skab som er ca en halv meter bredt. Så meget for, at min klaustrofobi ikke flipper ud derinde, men når jeg er nede, så er det det eneste der hjælper på mig
Jeg har VIRKELIG brug for opmuntring :(