{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Jeg har VIRKELIG brug for opmuntring :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan gode lige sige til folk at jeg nok ikke er i humør til at hører på at "dette er ikke noget for Hestegalleri" og "Vi er ikke psykoloer" men hvis du har sådan en kommenatr på banen så forlad venligtst emnet da jeg trænger til opmuntring.. ser du muligheden for det skal jeg nok svare dig som jeg selvfølgelig selv vil behandles.. Dette var bare en lille Advarsel til folk der ikke gider læse sådan noget men hvis ja så læs endelig!

jeg har virkelig brug for en opmuntring.. jeg har netop idag faktisk haft en god dag! men alligevel har jeg brugt dagen til at tænke over hvad der er sket de andre dage og det rummer.. De dage jeg ikke er ked af det går i min egen triste verden.. så tænker jeg over så mange ting! såsom de problemer jeg har med alt og min fremtid osv..og netop idag er det sådan en dag jeg har...
HVIS folk er intereset i mine problemer vil jeg sige jeg ikke er glad for at fortælle det offentligt men de personer der vil hører lidt kan skam bare skrive en pb så fortæller jeg lidt småt af det..

jeg ved at folk over nettet ikke kan gøre så meget men jeg vil gerne snakke, i kan måske skrive om hvad der gør JER glad når i har jeres forfærdelige dage? måske hjælper det lidt på mig? kom gerne med lidt opmuntring og SELFØLGELIG må alle jeres ideer komme! Det gør mig kun glad hvis folk vil hjælpe!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har VIRKELIG brug for opmuntring :(
  • #1   22. mar 2014 Øv.. Jeg kravler som regel langt ned under min dyne og ynker indtil min kæreste giver op og trøster mig.. Men det er sikkert ikke et særlig brugbart råd smiley
    Hvad har været godt i dag?

• #2   22. mar 2014 Det lyder som om du har en depression, og når man er nede i det sorte hul, så kan det være svært at se op af det, og man har ofte ikke energi til noget.
    Hvis du ikke er i behandling, så prøv at få en tid hos lægen, så de kan diagnosticere det hvis det er det.
    Jeg ved ikke hvad der kan muntre op, men selv får jeg det bedre af at tale med en ven/veninde, gå en tur, se på billeder af hesten eller tage ned og besøge ham.
    håber du får det bedre, du er alt for ung til at gå og spekulere på at livet går (i din alder skal man tro at man lever evigt, og at verden ligger for ens fødder smiley ).

• #5   22. mar 2014 ja især de dage hvor alt bare går galt..

hvis du har lyst til af skrive så vil jeg gerne smiley

• #6   22. mar 2014 Cawani desværre har jeg ingen kæreste smiley Min ynken går til min hest, men han trøster mig dog også tror jeg.. smiley

Camilla.. åååh det har jeg også spekuleret på længe om det var en depression.. jeg har ikke sovet godt de sidste 7 uger.. og spekulerer simpelthen på alt.. og nærmest grædt mig selv i søvn stortset hver dag de sidste 2 uger, jeg er træt af våde øjne og træt af simpelthen at få afvide hver dag man er uduelig og uønsket smiley

Totten.. hestee hjælper mig også.. men på det seneste har jeg kun været ude og træne dem 4 gange på 3 uger.. det jo ikke okay.. jeg forsømmer dem og det er en af mine mange mange spekulationer..

• #7   22. mar 2014 Henriette - Jeg synes også musik hjælper.. men når man spekulerer på samme tid fylder det mere end musik smiley

• #9   22. mar 2014 Hvis folk fortæller dig at du er udueligt og uønsket så er det dem der er idioter, og åbenbart har brug for at få det bedre med sig selv ved at træde på andre smiley
    Hvis det er muligt må du prøve at skære de mennesker ud af dit liv og finde nogle der er værd at omgås.....og et kærligt spark; få bestilt tid hos lægen! smiley smiley

• #11   22. mar 2014 Jeg er bestemt IKKE sådan en der normalt løber, og faktisk hader jeg det, men men men! Når jeg er i dårligt humør, tager jeg musik i ørene og løber en kort tur. Efter det har jeg vildt meget overskud! Det skal bare være en kort tur, uden man bliver træt eller noget - jeg selv løber bare en kilometer, for ellers kører jeg træt i det og synes det er vildt kedeligt.

Selvom det måske ikke lyder, som noget for dig, synes jeg virkelig, at du skal prøve det, for det kan jo faktisk være det virker.

• #13   22. mar 2014 Puuuha.. Det kender jeg alt for godt.
    Men du skal vide at du bare kan skrive hvis du har brug for at læsse af smiley

• #14   22. mar 2014 Hvis du har brug for det, så må du hellere end gerne skrive til mig smiley
    Jeg ved lige præcis hvordan du har det. Jeg har gået rundt med en mindre depression de sidste 3-4 år, og har været til alverdens psykologer og andre fjollede, ubrugelige ting smiley Jeg er kommet ovenpå igen, og har det bedre end nogensinde før. Når min dag bare er noget møg, og jeg bare er helt nede i kul kælderen, så elsker jeg at bruge tid sammen med mine bedsteveninder, de får altid mine tanker på et helt andet spor, og så er det jo altid dejligt, at tilbringe tid sammen med nogle man elsker smiley

• #15   22. mar 2014 dsv vil jeg helst ikke ligefrem sige hvem det er men det er dsv ikke venner der siger sådan.. det er generelt familie problemer som jeg holder for mig selv, og selvfølgelig for mine nærmeste.. den diskution vil jeg helst gerne undgå selvom den kunne være god at snakke om.. eller må i skrive en privat besked

RideAHorse - Tjooe jeg kunne godt finde på at løbe noget mere.. men jeg nærmere faktisk holdt mig fra fysisk hårdt motion da mit stofskifte er meget højt! Dvs jeg taber mig DRASTISK bare ved at løbe en tur.. jeg er ENDELIG bare kommet op på 49.5 ved t holde pause for for meget motion! Men tjoe løbetur lyder ikke som en dårlig ide smiley

• #16   22. mar 2014 Se den her video:
    http://m.youtube.com/watch?v=6rBTcW8ctGM
    Den kan redde en dårlig dag smiley
    Ej. Prøv hver gang solen skinner at komme ud. Du kan sidde og læse en god bog eller ja løbe en tur med musik i ørene. For mig hjælper det at komme udenfor i solen hvis jeg har været lidt nede smiley

• #17   22. mar 2014 Pas nu på ikke at slynge depression ud så snart nogle skriver de er triste og kede af det. Vi har alle gode og dårlige dag, og der er STOR forskel på at være trist og have en depression!!! Det er lægen der skal konstatere hvis du har en depression. Har du det meget slemt vil jeg synes du skulle få en tid hos din læge og hvertfald få en snak og om du kan få lidt hjælp.

Jeg håber du snart kommer på sporet igen og de gode dage kommer til at kunne overskygge de dårlige.

• #18   22. mar 2014 Lea - din video gav mig da et lille smil på læben smiley

Lotte - Jeg er bare bestemt ikke glad for at gå til læge og bestemt ikke glad for at snakke om hvad der foregår ved mig..

• #19   22. mar 2014 Lav noget du kan lide og synes er sjovt, så har du ikke tid til at tænke på sådan noget. Hvis man ikke laver noget kommer man til at tænke for meget over alle negative ting, du skal i stedet fokusere på de positive ting. Du kan evt. skrive ALLE de positive ting ned du oplever igennem dagen og jeg siger ALLE også selv de mindste ting, som man normalt ikke tænker over. Om aftenen kan du så sætte dig og læse ALLE de positive ting der har været i gennem dagen. Bare lige et råd, ved ikke om det virker for dig, men prøv. Nogle gange kan de negative ting bare fylde så meget, at man ikke lægger mærke til det positive, så fokuser på alt det positive. Kender godt de der dage, men tænk på de positive ting og få et smil på læben og lav noget, så du ikke har tid til at tænke for meget smiley

• #20   22. mar 2014 Jeg forstår dig udemærket, og at skulle sidde og fortælle kan virke meget uoverskueligt. Det er svært og man føler andre ikke helt forstår en. Jeg skriver blot lægen/anden hjælp vil gavne dig på længere sigt. Jo før jo bedre, det bliver kun endnu sværere hvis det booker sig op i flere år. I din alder er det bestemt ikke helt unormal, at have disse perioder. Man er under stor udvikling, er meget følsom og hormonerne drøner derud af.

Du må endelig ikke tage mine indlæg som kritik til dig, jeg ved bare hvor stor skade det kan gøre hvis man ikke helt finder fodfæstet i din alder.

• #21   22. mar 2014 Sender god karma i din retning. Plejer at kravle ind i mit skab med min dyne, en kop kakao og en bog, når jeg har en riiiigtig dårlig dag. Det lyder underligt, men det gør mig tryg. Jeg har også nogle rigtig skoddage pt., så god karma til dig. Ville så gerne sige, at der er lys på den anden side, men jeg har selv svært ved at tro på den sætning...

• #23   22. mar 2014 Hippie - Ligefrem dit skab? wow.. og jeg troede det var mærkeligt side på badeværelsets gulvet i 1½ time? Men et skab ligefrem? Men hvad man føler er trygt og sikkert er vel også det man foretrækker!

• #24   23. mar 2014 Jeg er heller ikke typen som snakker med folk om mine problemer og tanker!
    Så når jeg har en dårlig dag så går jeg et sted hen hvor der ikke kommer nogle. Somme tider har jeg noget med som jeg kan spise (en agurk el. nødder) så sætter jeg mig og tænker. Jeg går ikke fra stedet før jeg er holdt op med at græde, eller føler mig klar til det.
    Prøv det... smiley

• #25   23. mar 2014 Altså jeg går engang imelle om natten over til min hest, han plejer at kunne trøste mig for det er ham der giver mig den håb for at der kommer en lysere linje i mit liv smiley

Vil lige sige til folket jeg takker for jeres ideer og hjælp.. det er sødt af jer i har prøvet at hjælpe mig! smiley Jeg fik en masse ideer fra personer i pb og så posetivt på dem.. så det ernogle ideer jeg vil prøve! smiley

knus herfra!

• #26   24. mar 2014 Ja et skab.
    Endda et skab som er ca en halv meter bredt. Så meget for, at min klaustrofobi ikke flipper ud derinde, men når jeg er nede, så er det det eneste der hjælper på mig smiley

Kommentér på:
Jeg har VIRKELIG brug for opmuntring :(

Annonce