4.575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Problemer med øreringe Problemer med øreringe

Hej!
Fik huller i øreflipperne i september, og de første måneder, var der slet ingen problemer, men siden december har jeg næsten hele tiden haft betændelse i hullerne. Jeg har kun brugt øreringe af ægte guld eller sølv, og jævnligt har jeg sørget for at tage dem ud og rense dem og hullerne, men alligevel har jeg ingen glæde haft af dem, da der bare har været problemer hele tiden. Ofte når jeg har taget øreringene ud, har jeg ikke kunnet få dem igennem igen bagved, og jeg har været nødt til at presse dem igennem (var som om, at der var dannet sig en hinde omme bag ved øreflippen). Nu har jeg så gået et par dage uden øreringe i, og det ene øre er betændt og ømt, mens jeg slet ikke kan få øreringen ind i det raske øre. Både foran og bagved øreflippen kan man ikke se, at der er hul igennem, men hullet burde vel ikke allerede være vokset sammen? Mine øreflipper er i forvejen tykke, ved ikke, om det har en betydning.
Er der nogen, der har prøvet det samme, og i så fald hvad gjorde I? Overvejer, om jeg bare skal lade hullerne gro sammen igen, går alligevel altid kun rundt med løst hår, så øreringe, som sidder tæt på øret, kan ikke ses.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med øreringe
  • #1   22. mar 2014 Du må aldrig tage øreringe ud, hvis der er betændelse i. Hvis man tager smykket ud, kan man lukke betændelsen inde, og så kan det blive rigtig farligt smiley Hvis du får dine øreringe i igen, kan du evt. lave en lille skål med saltvand, hvor du kan bade/drukne øret med hullet i, dette skal gentages 1-2 gange om dagen. Saltvandet går ind og renser betændelsen, og så langsomt forsvinder det smiley

• #3   22. mar 2014 Få øreringene i, igen. Rens dem 1 gang dagligt(hvor de stadig sidder i) og for gudskyld lad være med at pille ved dem. Det er højst sandsynligt blevet betændt fordi du har pillet dem ud og rørt for meget ved dem. Man har mange bakterier på sine hænder, også selvom man har en god håndhygiejne. smiley
    Det er helt normalt at der kommer en lille prop/hinde når man ikke har haft dem i, i længe. smiley

• #4   22. mar 2014 Hver gang jeg har haft betændelse i øret, har jeg taget øreringen ud, presset betændelsen ud, renset øret og taget øreringen ind igen. Læste så, at man ikke skulle tage øreringen ud ved betændelse, så det lod jeg være med, men så blev det værre smiley

Men hvis jeg skal have dem i igen, skal jeg så bare presse dem i, når nu det virker til, der sidder noget i vejen?

• #5   22. mar 2014 Prøv evt. nogle øreringe i kirurgisk stål. Det kan være du ikke kan tåle guld og sølv smiley

• #6   22. mar 2014 Hvis du gerne vil beholde dem, så synes jeg, du skal prøve at tage dem i igen, og så bare rense, rense og rense, uden at rense for meget, så hullet bliver irriteret af det - og så husk, du må endelig ikke pille ved hullerne, medmindre du vasker fingre først! Hænderne er fyldt med klamme bakterier smiley

• #7   22. mar 2014 Har fået dem i igen smiley Vil prøve, at rense hullerne, som du skriver Johanne, og så må jeg se. Hvis det bliver ved, vil jeg prøve med kirurgisk stål. Tak for hjælpen!

• #8   22. mar 2014 Hvis betændelsen fortsætter, så skriv endelig! Jeg har rigtig mange huller i ørene, nogle har jeg selv lavet, så har prøvet det meste, og ved hvilke ting man kan gøre, for at få betændelsen væk smiley

• #9   22. mar 2014 Aldrig tage en betændt ørering ud! Lad den sidde i og rens godt og grundigt med Bodysoup to gange dagligt morgen og aften og hvis det er utrolig slemt vil sige når den bliver mere hævet end øreringen så renser du en gang med brendoilte og en gang med saltvand det hjælper

Vask altid hænderne grundigt før de skal renses og efter den er ordnet rør man ikke det mindste ved dem.. hverken drejer eller andet men lader den være så den kan hele

• #10   22. mar 2014 pas nu på med at beholde øreringene i

her i linket er Rikkes oplevelse med en pircing som hendes krop ville udstøde og hun tænkte det samme man tager ikke en pircing ud når der er betændelse i og det endte så ud i det her

http://www.hestegalleri.dk/forum/Off-Topic/1026685-piercing_gaaet_galt__obs_billeder_kan_virker_stoedende

nu kan du prøve igen at tage øreringene i og rense det og når ørene så er fine nok så tager du øreringene ud og så må su snakke med nogle proffer om du skal have lavet hullerne igen nu når du har haft så meget bøvl

Kommentér på:
Problemer med øreringe

Annonce