Problemer med øreringe Problemer med øreringe
Hej!
Fik huller i øreflipperne i september, og de første måneder, var der slet ingen problemer, men siden december har jeg næsten hele tiden haft betændelse i hullerne. Jeg har kun brugt øreringe af ægte guld eller sølv, og jævnligt har jeg sørget for at tage dem ud og rense dem og hullerne, men alligevel har jeg ingen glæde haft af dem, da der bare har været problemer hele tiden. Ofte når jeg har taget øreringene ud, har jeg ikke kunnet få dem igennem igen bagved, og jeg har været nødt til at presse dem igennem (var som om, at der var dannet sig en hinde omme bag ved øreflippen). Nu har jeg så gået et par dage uden øreringe i, og det ene øre er betændt og ømt, mens jeg slet ikke kan få øreringen ind i det raske øre. Både foran og bagved øreflippen kan man ikke se, at der er hul igennem, men hullet burde vel ikke allerede være vokset sammen? Mine øreflipper er i forvejen tykke, ved ikke, om det har en betydning.
Er der nogen, der har prøvet det samme, og i så fald hvad gjorde I? Overvejer, om jeg bare skal lade hullerne gro sammen igen, går alligevel altid kun rundt med løst hår, så øreringe, som sidder tæt på øret, kan ikke ses.
nov 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 41 Svar: 109
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
Det er helt normalt at der kommer en lille prop/hinde når man ikke har haft dem i, i længe.
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
Men hvis jeg skal have dem i igen, skal jeg så bare presse dem i, når nu det virker til, der sidder noget i vejen?
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
nov 2007
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
nov 2007
maj 2013
Følger: 12 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 184
Vask altid hænderne grundigt før de skal renses og efter den er ordnet rør man ikke det mindste ved dem.. hverken drejer eller andet men lader den være så den kan hele
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
her i linket er Rikkes oplevelse med en pircing som hendes krop ville udstøde og hun tænkte det samme man tager ikke en pircing ud når der er betændelse i og det endte så ud i det her
http://www.hestegalleri.dk/forum/Off-Topic/1026685-piercing_gaaet_galt__obs_billeder_kan_virker_stoedende
nu kan du prøve igen at tage øreringene i og rense det og når ørene så er fine nok så tager du øreringene ud og så må su snakke med nogle proffer om du skal have lavet hullerne igen nu når du har haft så meget bøvl
Problemer med øreringe