{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Salg af ting {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Har haft en masse ting til salg i lang tid efterhånden..
Har sat annoncer op på både gul og gratis, her på HG og i diverse grupper på facebook. Det hele fremstår næsten som nyt og til en go pris. Hvordan kan det være jeg ikke for det solgt?
Hvad gør jer intresserede? smiley

Håber i kan komme med nogle hjælpende ord smiley

Mvh Lisa

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af ting
  • #1   17. mar 2014 Prisen skal være fair. smiley

• #2   17. mar 2014 Og du har da ikke nogle her på HG? :-))

• #3   17. mar 2014 jeg kigger på varen og bedømmer om jeg mener prisen er fair tit skal man som sælger osse tænke på at man skal noget under nyprisen for at det kan betale sig at købe brugt især når porto osv kommer oven i

jeg har tit set folk der sætter prisen på fx underlag for højt så når der kommer porto oven i kan man lige så godt købe et nyt

men tjek op på de ting du har til salg osse om der er steder hvor de er på tilbud og lav prisen der efter smiley

• #4   17. mar 2014 Okay tak.:)
    Mathilde: nej ikke mere da jeg ikke er VIP bruger mere. smiley

• #5   17. mar 2014 Jeg oplever det samme som dig, der er ikke rigtigt salg i noget mere, i hvert fald ikke hvis det ikke er de hotteste mærker.
    Nye eller næsten nye ting i trendy mærker, kan sælges hvis prisen er under 50 % af nyprisen. Alt andet, skal næsten foræres væk.
    Og jeg kan jo egentligt godt forstå det, da det er super nemt at få gode varer til 50 % eller derunder, på de fleste netbutikkers outletside.

Kommentér på:
Salg af ting

Annonce