956 visninger
|
Oprettet:
Lige ved at falde om.. hjælp mig {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg er desværre blevet ekstrem syg.. har aldrig haft det så skidt!
Jeg har ekstrem meget hovedpine, ondt i halsen, og jeg bliver konstant svimmel.. og har haft feber..
Jeg har sovet, og det har kun hjulpet mod min feber.. tog også noget cola for et øjeblik siden fordi jeg havde hørt det hjalp mod tømmermænd(ikke fordi jeg har det) det har kun mindsket min hovedpine lidt..
Jeg er næsten lige ved at falde om når jeg går.. jeg får ondt i øjnene af at fokusere på ting.. det er så forfærdeligt..
vi har ikke flere hovedpins piller, og det plejer som regel heller ikke virke på mig :c
hvad skal jeg gøre?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Panodil gør det faktisk værre, så hvis du har nogle treo er det bedre.. Men du har det helt sikkert meget bedre i morgen
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 66
jeg var lige hurtigt foran min computer for at oprette den her tråd, jeg kan slet ikke holde og sidde ved pc'en i mere end 2 minutter.. så rolig nu mennesker, i kan jo slet ikke se om jeg har sat foran den i 20 timer vel?
lidt sjovt, at nogen tænker på Migræne.. håber bestemt ikke jeg får det kronisk hvis det er.. :s kender et brokkehovede der har migræne, og hvis det også gør mig så sur som hende.. jamen så frygter jeg det i hvert fald
Mie: Hvad menes der med 'treo' det siger mig ikke rigtig noget..
Jeg kan ikke rigtig sove om dagen og jeg skal også snart lukke 6 stk. heste ind - gad vide om jeg kan holde mig oprejst de skal jo ind.. såå..
dec 2013
jul 2011
Følgere: 4 Svar: 298
dec 2013
dec 2013
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
Lige ved at falde om.. hjælp mig